Gå til innhold

Min PT er careface


Hyuna

Anbefalte innlegg

Hello

Jeg har trent med PT i et par mnd nå, betalt plenty med penger for det

Men h*n hjelper meg ikke noe særlig føler jeg,

utenom selve timen, da er hun dødsflink!!

Men ellers så virker det ikke som om hun bryr seg,

snakker ikke med meg ellers og svarer heller aldri når jeg spør henne om ting

Føler at dette kan være bortkastet med penger, siden trene kan jeg jo alltids gjøre selv?

Eller er det bare slik det er å ha en PT,

null kontakt utenom timene?

Fordi da føler jeg at jeg har misforstått og 15000 kr rett i dass, på en måte?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx

Da jeg trente med PT på et senter så var det kun oppfølging den oppsatte tiden pr uke. Men jeg hadde PT for å lære de forskjellige styrkeøvelsene. Nå derimot har jeg en online coach som setter opp program og diett for meg, og hun kan jeg sende mailer og spørre om ting. Mye bedre løsning for meg nå når jeg kan trene styrke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En personlig trener er en personlig trener og ikke en "kjøpt venn". Det er helt individuelt hvor mye vi ønsker å gi av oss selv utenom jobben. Det høres ut som hun har valgt å kun forholde seg profesjonelt og holde jobben til jobben - ikkeno galt i det :)

Du betaler jo henne for å hjelpe til med trening, andre tjenester finnes det andre yrker for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du kan forvente å få av tjenester burde stå i beskrivelsen av pakken du har kjøpt. Om det står at dette bare gjelder trening med PT kan du egentlig ikke forvente å få noe oppfølging utover dette, men når du har betalt 15000 for en pakke så burde den innebære at du sitter igjen med kunnskaper til å klare deg selv etterpå. Ta dette opp med PTen din neste gang du har time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytt pt da, virker jo som at du merker at hun et mongolid. Ikke kast bort penga dine!

Haha! Hun er faktisk LEDER personlig trener. Altså den flinkeste - i følge hun som introduserte henne for meg.

Men jeg skal faktisk trene med henne i dag. Hvis jeg er modig nok så kan det hende jeg tar en prat med henne....:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Kan være at din PT er proface, tenk deg x antall kunder som skal ha spesialbehandlig og fortelle om alle problemene sine, og gjerne langt utover treningen, så skjønner jeg godt at endel PT`er vil ha et vist "kunde/klient" forhold og ikke noe mer. Betaler du for treningsveiledning og får det så får du jo det du betaler for, betyr ikke at de har tid, ork eller overskudd til å sitte å "prate kjenning" og "jobbe gratis" utover de timene man har kjøpt.

Sjekk hva du har kjøpt, å se om det står i stil med hva du forventer å få. Det er som det ble sagt, du har ikke kjøpt deg en venn. Tviler på at fastlegen din stopper å slår av en prat, eller du kan ringe til alle døgnets tider.

Men som du sier, har du betalt 15.000kr å ikke er fornøyd, så ta det opp med din PT slik at du ikke føler du kaster bort penger på noe du ikke får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hun er faktisk LEDER personlig trener. Altså den flinkeste - i følge hun som introduserte henne for meg.

Men jeg skal faktisk trene med henne i dag. Hvis jeg er modig nok så kan det hende jeg tar en prat med henne....:unsure:

Skrekk og gru ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig så foretrekker jeg en Online Coach fremfor en PT på et senter som skal sitte å se på at du gjør rep etter rep. Det er så drøyt bortkastet penger... Om du vil ha skreddersydde treningsoppsett og diettoppsett, samt super oppfølging hver uke og motiverende tilbakemeldinger fra en som virkelig innehar kunnskap, så kjøp det! Tjenester av en Online Coach! Lover deg at resultatene kommer så lenge du gjør det du skal;)

Om du er grønn på øvelser eller bare sliter med teknikk, da er det greit med ÉN PT-time hvor vedkommende viser deg og hjelper deg til å øve inn teknikk. Eventuelt du kan spørre venner som trener og kan det til å hjelpe deg. Får noia når jeg ser de samme personene dilte måned inn og måned ut etter PTene sine som bare sitter og teller reps for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan virkelig øvelsene, og hver gang jeg sier at denne øvelsen gjorde at jeg fikk vondt i albuen etc. så forklarer hun hvorfor samt hva annet jeg kan gjøre og viser det bra. if that make any sense.

forresten hun er skikkelig sprudlende hele tiden og ler masse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...