Gå til innhold

BAD CALVES-tråden!


Schwarzenegger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg må si meg uenig. Synes man må ha fete legger hvis det skal stå i stil m resten, og på jenter ikke minst fine markerte legger når man har høye hæler på :D

Men leggene kommer av seg selv ved å kjøre eks. mark og bøy (<----------)! Så jeg ser ikke pointet med isolasjonsøvelser for leggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig bør man trene legger. Ja gener har veldig mye å si, men legger tåler MYE trenig g det skal litt til for å få dem til å vokse.. Mine er vel stort sett bygd av å gå med TUNG sekk i skog og mark.

Ingenting som ser dummere ut en feks en stor kar/bygger/etc med pipestilker av noen legger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, trening av legger er noe av det mest USELESS jeg veit om. Ass, lår, rygg og chest - I totally get it - men LEGGER? Hah. TROLOLOLOLOLOLOOL.

M-med mindre du driver med sprint..?

Følte bare for å dele denne meningen med dere alle.

:)

Augis for president og chicken legs for the win!

Useless? Jeg vet ikke hvilke muskler man bruker mest i løpet av en dag jeg. Så og si så kunne jo alle hatt t-rex armer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augis for president og chicken legs for the win!

Useless? Jeg vet ikke hvilke muskler man bruker mest i løpet av en dag jeg.

Isolasjon for leggene: USELESS.

Andre øvelser som indirekte går på leggene, aka bøy og mark: JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ganske individuelt hva de responderer på da, så tullete å si at det er useless.

Ja, litt tullete av meg, ettersom det selvsagt gir en styrkeøkning i leggen dersom man trener leggen direkte.

Unødvendig er vel et bedre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, trening av legger er noe av det mest USELESS jeg veit om. Ass, lår, rygg og chest - I totally get it - men LEGGER? Hah. TROLOLOLOLOLOLOOL.

M-med mindre du driver med sprint..?

Følte bare for å dele denne meningen med dere alle.

:)

Regner med du vil utdype dette noe mer? Mener du det er "USELESS" å trene leggene inviduelt for styrken sin del, for hypertrofi eller bare generelt? Har du noe erfaring her som tilsier at det er tull eller mener du det er tull bare fordi du mener det?

Synes nesten du bør utdype dette når du kommer med slikt :) Tviler forresten på at sprintere trener mye isolasjonsøvelser for legger, men det kan jeg ikke dokumentere noe. Bare en tanke.

Jeg trener ikke legger direkte heller forresten, men mange på forumet har erfaringer som tilsier at det absolutt kan være lurt.

Er trening av legger egentlig nødvendig? | Fitnessbloggen Forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du vil utdype dette noe mer? Mener du det er "USELESS" å trene leggene inviduelt for styrken sin del, for hypertrofi eller bare generelt? Har du noe erfaring her som tilsier at det er tull eller mener du det er tull bare fordi du mener det?

Synes nesten du bør utdype dette når du kommer med slikt :) Tviler forresten på at sprintere trener mye isolasjonsøvelser for legger, men det kan jeg ikke dokumentere noe. Bare en tanke.

Jeg trener ikke legger direkte heller forresten, men mange på forumet har erfaringer som tilsier at det absolutt kan være lurt.

Er trening av legger egentlig nødvendig? | Fitnessbloggen Forum

Jeg var vel eegentlig bare i trollehumør. Folk må gjerne trene legger, men har ingen personlig nytte av det. Kjenner også flere som har monsterlegger, som har fått det kun ved baseøvelser. Leggene mine har også vokst og blitt sterke med baseøvelser.

Spesielt interesserte får trene isolasjon på legger så mye de vil for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men leggene kommer av seg selv ved å kjøre eks. mark og bøy (<----------)! Så jeg ser ikke pointet med isolasjonsøvelser for leggen.

Chins og pullups tar jo mye på biceps, men likevell kjører de fleste noen (ofte få) andre isolasjonsøvelser på biceps, same shitt? Jeg trener legger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...