Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Faktisk det eneste kjolebildet jeg har(tilgjengelig nå iaf) til tross for at jeg har skapet fullt og elsker kjoler - bursdagen min for to år siden

[ATTACH]29872[/ATTACH]

Og samme kjolen to år senere :D

[ATTACH]29873[/ATTACH]

My goood jeg vil også ha årer til å pynte opp mine kjoler :D Nice!!

Fortsetter under...

Heheh takker og bukker for det! (Måtte smekke det opp på face og, bare for at jeg VET det er haters der.. :whistling:)

Det er bare å gni det inn! om folk ikke tåler å se en stram kjole og en kløft, da får de lukke øynene.. enkelt og greit! :cool:

Tusen takk! :D blir nok en update på kjolefronten i forbindelse med 17.mai.. kanskje jeg må glimre litt oftere ;)

17 mai har jeg treningsdate og "koldtbord" på gymmet, aleine med venninna mi, får ta på meg min fiiiineste tights i det minste :D

Jeg kjøpte meg ny kjole for en mnd siden. :D (når man bruker kjole to-tre ganger i halvåret, så er det faktisk en stor begivenhet.) og det er første gangen Live har tørt å ha på seg en så tight kjole, så treningen har da hjulpet litt!! ^^

post-4085-14440855294_thumb.jpg

Annonse

Jeg kjøpte meg ny kjole for en mnd siden. :D (når man bruker kjole to-tre ganger i halvåret, så er det faktisk en stor begivenhet.) og det er første gangen Live har tørt å ha på seg en så tight kjole, så treningen har da hjulpet litt!! ^^

[ATTACH=full]29875[/ATTACH]

Kjempefin Live!!! :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...