Gå til innhold

Mager Kesam Vanilje: hva bruker du den til?


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Har nettopp kjøpt Mager Kesam Vanilje. Og som den vanilje elskeren jeg er. Så var den FANTASTISK! Har brukt den på litt fun light gele! Og det var en bra erstatning for vaniljesaus! Nam!

Hva bruker folk her ute mager kesam vanilje til? Og hvor stor forskjell er det på vanilje vs vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Sammen med tinte bringebær! :thumbsup: Synes frosne bringebær er bedre enn friske faktisk.

Enig! Liker dem best når de er kalde, men akkurat ikke frosne. Godt til vaniljekesam (men enda bedre med en klatt pisket Lettere Dessertfløte (som faktisk er bedre enn fullfettvarianten)). Spiser en pose bringebær om dagen jeg :wub:

Ellers går vaniljekesamen i vaffeloppskrifter og slikt. Men vanlig mager kesam funker egentlig like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen allerede har nevnt det, men vaniljekesam+cottage cheese blir jo som å spise riskrem :D Bruker å blande det med bringebær og Funlight Wild berries. Smaker helt likt som på julaften :D Tviler på at jeg får bytta ut riskremen med dette på julaften tho :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen allerede har nevnt det, men vaniljekesam+cottage cheese blir jo som å spise riskrem :D Bruker å blande det med bringebær og Funlight Wild berries. Smaker helt likt som på julaften :D Tviler på at jeg får bytta ut riskremen med dette på julaften tho :p

Jeg har aldri vært glad i verken Kesam eller CC, men denne kombinasjonen var helt fantastisk! Jeg hadde ikke saft eller bær tilgjengelig, så jeg blandet med litt bringebærsyltetøy uten tilsatt sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...