Gå til innhold

Mager Kesam Vanilje: hva bruker du den til?


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om noen allerede har nevnt det, men vaniljekesam+cottage cheese blir jo som å spise riskrem :D Bruker å blande det med bringebær og Funlight Wild berries. Smaker helt likt som på julaften :D Tviler på at jeg får bytta ut riskremen med dette på julaften tho :p

Dette er verdt å prøve ut, da jeg ELSKER Riskrem! :) Bare blander du det for hånd med en skje e.l. eller tar du det i en mikser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært glad i verken Kesam eller CC, men denne kombinasjonen var helt fantastisk! Jeg hadde ikke saft eller bær tilgjengelig, så jeg blandet med litt bringebærsyltetøy uten tilsatt sukker.

Funker det også ^^

Dette er verdt å prøve ut, da jeg ELSKER Riskrem! :) Bare blander du det for hånd med en skje e.l. eller tar du det i en mikser?

Halv boks CC og så 2 spiseskjeer mager vaniljekesam (eller vanlig for den saks skyld) rote rundt med gaffel og så ferdig :p Bruker også å ha oppi bittelitt vaniljepulver når jeg bruker mager vaniljekesam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv lager jeg heller vaniljekesam av vanlig mager kesam med tilsatt vaniljepulver og stevia vanilla cream :) Da får du like mye proteiner og like lite karbohydrater og den samme gode smaken (egentlig bedre!) ;)

Hmm, du får vel da litt mer proteiner og en del mindre karbohydrater (siden du slipper unna det tilsatte sukkeret) enn ved å kjøpe ferdig vaniljekesam? Jeg blander forøvrig også selv på omtrent samme måte, synes det er myyye bedre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du får vel da litt mer proteiner og en del mindre karbohydrater (siden du slipper unna det tilsatte sukkeret) enn ved å kjøpe ferdig vaniljekesam? Jeg blander forøvrig også selv på omtrent samme måte, synes det er myyye bedre;)

Jeg skrev helt feil :rofl: Mente det du skrev nå :) Trolig eksamensstress som går til hodet på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...