Oddis Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Byttet til større bag i dag, så da passet det greit å ta bilde: Chinsbeltet hadde jeg visst allerede lagt i sekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sjekket baggen nå - smuler av riskaker - tomflaske imsdal - belte - markeringstusj, både grønn, gul og rosa - nøkler - svette five-fingers - knee wraps - kalk - ødelagt loggbok - foam roller - tennisball - wristband - sko typ vektløfter - kortholder - div ting til dusj etter trening - gaffel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Program og penn Men har igrunn ikke noe treningsbag til vanlig that's about it Tina360 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Tømte baggen min igår, syntes den virker så tung. 5 singletter 2 t-skjorter 2 superundertøy-gensere 2 tightser 2 joggebukser 9 truser(!) 6 par sokker + 3 enkle sokker som ikke matcher 3 drikkerflasker 4 penner 1 hårstrikk 2 små håndduker 2 flasker såpe 1 flaske shampoo tilsammen en hel pose med embalasje og tomme frukt-poser ....Now i see why. Har jo treningklær nok til alle på treningssenteret med meg! eelise, Tina360 og burny_ 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Liten notatbok og penn, stor Imsdal-flaske, Joggesko-ish thangs, lite håndkle, pastiller, inhalator, wrist wraps, løftereimer, hansker, håndkrem og..øh.. Skattekortet mitt.. noen har glemt å levere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Tømte baggen min igår, syntes den virker så tung. 5 singletter 2 t-skjorter 2 superundertøy-gensere 2 tightser 2 joggebukser 9 truser(!) 6 par sokker + 3 enkle sokker som ikke matcher 3 drikkerflasker 4 penner 1 hårstrikk 2 små håndduker 2 flasker såpe 1 flaske shampoo tilsammen en hel pose med embalasje og tomme frukt-poser ....Now i see why. Har jo treningklær nok til alle på treningssenteret med meg! Dro du med deg weekend-bag'en ved en feil..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Dro du med deg weekend-bag'en ved en feil..? Kan fort se sånn ut. Og det her har jeg drassa på i ukesvis. Den har nok blitt gradvis tyngre, så jeg har egentlig ikke merket overgangen fra nesten tom til stappfull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcus Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 L-glutamine Kreatin Protein Løftebelte TITAN Red Devil wristwraps 50 cm Gasp wristwraps 18" 2xShaker Fres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
David V Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Belte Wrist wraps Knevarmarar Albogevarmarar Flytande magnesium Vatnflaske Shaker Perm med treningsprogram Fivefingers Støttebandasjar Handkle Penn Headset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneinProgress Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Riskaker Løpesko Løftesko Ekstra sokker Pulsklokke + belte Flaske Hengelås Earphones Belte til tlf Hansker Masse hårstrikker Shake eller bar.. + treningtøy, selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Vet det er litt off topic, men hva slags bag bruker dere som har mye i bagen? Trenger tips til kjøp av en stor og solid (og gjerne fin) bag, på studentbudsjett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sånn North Face bager er supre Tåler sinnsykt mye . Har en i rosa og en i svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeaktiv Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 *Gainer x 2 *Carbs *Joggebukse *T-kjore *Håndleddsstøtter Keep it simple Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sånn North Face bager er supre Tåler sinnsykt mye . Har en i rosa og en i svart. herlig, ser nemlig at de er på tilbud på g sport nå hvilken størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars85 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Treningsbag?? Har på meg klea, putter nøkler og mobil i lommen, går 4 minutter, trener, går hjem.. LeanMachine, eelise, langaard og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4The1 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kjempe bra vane folkens! jeg bor 2 min unna treningssentret, så jeg bare jogger bort med treningsflaska i hånda og trener SuperMom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superhelt Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 *Joggesko *par mnd gamle proteinsjokolader som er helt knust *Hansker som jeg aldri bruker *Belte *Tshorte & Joggebukse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Har diverse bagger for hva og hvor jeg skal trene. Svømmebaggen: 1 bikinitopp, 3 bikinitruser, 2 håndduk, 2 shampooer,1 balsam, 2 dusjsåper, skrub, en hau med 10kroninger til skapet, sandaler, fuktighetskrem, skifteklær, masse skifteklær, shaker med proteinpulver, 2 bokser snus, et mini hefe fra jehovas vitner(blir stadig vekk stoppet av dem på vei hjem...), 3 luer, 1 par votter Baggen for trening der jeg skal hjem å dusje; sko, overtreksbukse(det er kaldt å springe ut døra i bare treningsbuksa nå), 4 sokker, 2 tshorter, 2 vannflasker, loggbok, 3 penner, 1 hengelås, shaker med proteinpulver, 3 bokser snus, liten håndduk, 2 par votter, 1 lue, 1 lipsyl Baggen for trening rett før jobb; sko, 8 par sokker og truser,7 topper og sjorter av ymse slag, bukse, 2 bher, en sportsbh, 5(Vet ikke hvorfor jeg har så jææævli mye)snusbokser, sminke, 2 kondomer(whate??), 3 vannflasker, 2 shakere med protispulver, 3 lipsyl, 1fuktighetskrem, 1 shampoo, 3 balsam, 17 småflasker med dr greve(gratisprøver fra sats), dusjsåpe, stor håndduk, loggbok, liten håndduk, 7 penner, 2 treningsbukser, 1 plastskje, 7 par spisepinner, 3 hengelåser, målebånd(?), en del løshår, 1 lue og 5 stykk votter, en masse øredobber og smykker, og 78 kr i smått.. Tror jeg må begynne å rydde i baggene mine litt oftere, iallefall i den største... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyret Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 *Sko *hengelås *Drikkeflaske *hansker *sportsBH *Treningstopp Går som regel i treningstighsten til og fra trening.. Også har jeg på en gigantisk hoodie over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Vet det er litt off topic, men hva slags bag bruker dere som har mye i bagen? Trenger tips til kjøp av en stor og solid (og gjerne fin) bag, på studentbudsjett Plastpose fra din lokale matvarebutikk funker da fint det og? De billigste får du vel for et par kroner,varer ganske lenge gjør de og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.