Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Sjekket baggen nå

- smuler av riskaker

- tomflaske imsdal

- belte

- markeringstusj, både grønn, gul og rosa

- nøkler

- svette five-fingers

- knee wraps

- kalk

- ødelagt loggbok

- foam roller

- tennisball

- wristband

- sko typ vektløfter

- kortholder

- div ting til dusj etter trening

- gaffel

Skrevet

Tømte baggen min igår, syntes den virker så tung.

5 singletter

2 t-skjorter

2 superundertøy-gensere

2 tightser

2 joggebukser

9 truser(!)

6 par sokker + 3 enkle sokker som ikke matcher

3 drikkerflasker

4 penner

1 hårstrikk

2 små håndduker

2 flasker såpe

1 flaske shampoo

tilsammen en hel pose med embalasje og tomme frukt-poser

....Now i see why. Har jo treningklær nok til alle på treningssenteret med meg!

Skrevet

Liten notatbok og penn, stor Imsdal-flaske, Joggesko-ish thangs, lite håndkle, pastiller, inhalator, wrist wraps, løftereimer, hansker, håndkrem og..øh.. Skattekortet mitt..:unsure: noen har glemt å levere! :whistle:

Skrevet
Tømte baggen min igår, syntes den virker så tung.

5 singletter

2 t-skjorter

2 superundertøy-gensere

2 tightser

2 joggebukser

9 truser(!)

6 par sokker + 3 enkle sokker som ikke matcher

3 drikkerflasker

4 penner

1 hårstrikk

2 små håndduker

2 flasker såpe

1 flaske shampoo

tilsammen en hel pose med embalasje og tomme frukt-poser

....Now i see why. Har jo treningklær nok til alle på treningssenteret med meg!

Dro du med deg weekend-bag'en ved en feil..?:huh:

Annonse

Skrevet
Dro du med deg weekend-bag'en ved en feil..?:huh:

Kan fort se sånn ut. Og det her har jeg drassa på i ukesvis. Den har nok blitt gradvis tyngre, så jeg har egentlig ikke merket overgangen fra nesten tom til stappfull!

Annonse

Skrevet

Har diverse bagger for hva og hvor jeg skal trene.

Svømmebaggen: 1 bikinitopp, 3 bikinitruser, 2 håndduk, 2 shampooer,1 balsam, 2 dusjsåper, skrub, en hau med 10kroninger til skapet, sandaler, fuktighetskrem, skifteklær, masse skifteklær, shaker med proteinpulver, 2 bokser snus, et mini hefe fra jehovas vitner(blir stadig vekk stoppet av dem på vei hjem...), 3 luer, 1 par votter

Baggen for trening der jeg skal hjem å dusje; sko, overtreksbukse(det er kaldt å springe ut døra i bare treningsbuksa nå), 4 sokker, 2 tshorter, 2 vannflasker, loggbok, 3 penner, 1 hengelås, shaker med proteinpulver, 3 bokser snus, liten håndduk, 2 par votter, 1 lue, 1 lipsyl

Baggen for trening rett før jobb; sko, 8 par sokker og truser,7 topper og sjorter av ymse slag, bukse, 2 bher, en sportsbh, 5(Vet ikke hvorfor jeg har så jææævli mye)snusbokser, sminke, 2 kondomer(whate??), 3 vannflasker, 2 shakere med protispulver, 3 lipsyl, 1fuktighetskrem, 1 shampoo, 3 balsam, 17 småflasker med dr greve(gratisprøver fra sats), dusjsåpe, stor håndduk, loggbok, liten håndduk, 7 penner, 2 treningsbukser, 1 plastskje, 7 par spisepinner, 3 hengelåser, målebånd(?), en del løshår, 1 lue og 5 stykk votter, en masse øredobber og smykker, og 78 kr i smått..

Tror jeg må begynne å rydde i baggene mine litt oftere, iallefall i den største...

Skrevet
Vet det er litt off topic, men hva slags bag bruker dere som har mye i bagen? :) Trenger tips til kjøp av en stor og solid (og gjerne fin) bag, på studentbudsjett :)

Plastpose fra din lokale matvarebutikk funker da fint det og? De billigste får du vel for et par kroner,varer ganske lenge gjør de og!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...