Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til å bare ha fri i nesten 2 mnd etter å ha jobbet rævva av meg med studier og mye jobbing:p Sove leeenge og stå opp når jeg vil, dvs sent:p Solen, elsker å sole meg og kjenne brunfargen komme:) Ligge ute i hagen i varmen og leke med dyrene mine som koser seg utendørs. Spise jordbær og is!

Lette sommerklær og to Spania-turer:D

Også skal det bli herlig å være nesten alene på treningssenteret i sommermånedene:D

Sommer:thumbsup:

Annonse

Grilling, chilling, trening, slikke sol, sosialt samvær, badminton (fordi jeg er skikkelig god på det), eventuelt gi utenlandske tynniser en fleksehilsen. Les:syden

Håper veeeldig på en festival også!:thumbsup:

Grillings, ja - gleder jeg også meg til!

:)

Og jordbær, lettkledde damer som smiler, lukten av nyslått gress, eller regn på solvarm asfalt. Fiske kl. 24.00 og ikke gidde å dra hjem. Festival, teltplass, kalde pils, god stemning og, ja, sommer!

:)

Annonse

3 uker roadtrip med fluestang og telt :cool:

Kult Oddis, vurderer selv å gå til innkjøp av fluestang og leve i ett med naturen :p. Er litt lei av makrell-fiskingen og vil gjerne prøve å fange storlaksen. Hvordan er prisene på en slik stang?

Gjest ....

Grilling, lange sommerdager med venner og familie, bading, reise, gå i shorts og topp, volleyball/badminton/tennis på stranden, sool, bærplukking, spise nyplukkede bær med vaniljekesam på terrassen, cruise i bil med taket nede, og bare slappe av og nyte livet! :D

GLEDER MEG!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...