Fny Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 kyllingfileter kan du ovnssteke, kjøttdeig kan du ha litt vann i panna f.eks. (men seff, det blir jo ikke som å ha olje, men det duger ) edit, det er vel karbodeig som gjelder da men.. Tor 1 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-235190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Finnes det noe forumtråd om gode oppskrifter på PSMF mat? Har en følelse av at ting fort kan bli litt tørt. Når man f.eks steker kylling eller kjøttdeig, skal man da bruke olje i panna? Eller er det noe annet anbefalt? Olje i panna blir fort kalorier. Jeg foretrekker svak varme Hiv på krydder, så slipper du å miste mye smak. Ellers kan du trøste deg med at det er få dager Michelle-Iform 1 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-235268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Finnes det noe forumtråd om gode oppskrifter på PSMF mat? Har en følelse av at ting fort kan bli litt tørt. Når man f.eks steker kylling eller kjøttdeig, skal man da bruke olje i panna? Eller er det noe annet anbefalt? Her er en tråd men noen oppskrifter: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/favoritt-psmf-oppskrifter.798/#post-19523 fraggy, 123abc1 og Tor 3 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-235292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liive Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det ble nevnt 24-times faste over her... hva skjer/vil man at skal skje, når man gjennomfører 24-timers faste? Det er vel mest aktuelt når man ikke går på PSMF etter det jeg skjønner, så beklager litt avsporing her... Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-235315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg selv Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Med 24 timers faste vil man skape et enda større underskudd, bedre insulinfølsomheten og oppnå en effektiv fettforbrenning. Kan også redusere væskeansamlinger i kroppen! Men på PSMF er jo underskuddet såpass stort, at dette i bunn og grunn er mot sin hensikt på denne ekstreme dietten. 24 timers faste funker utmerket på en litt mildere diett, hvor kcal inntaket er høyere enn på PSMF, da kan det være gunstig om man ønsker å endre kroppskomposisjon uten å måtte gå for langt ned på kaloriene ellers i ukedagene Tor, Liive, 123abc1 og 1 annen 4 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-235388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders Røer Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hei! noen som vet hvordan redbull light er og drikke på denne dietten ? Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-236167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Med 24 timers faste vil man skape et enda større underskudd, bedre insulinfølsomheten og oppnå en effektiv fettforbrenning. Den økte fettforbrenningen etter 18 timer kommer hovedsakelig fra intramuskulært fett og ikke fra de fetdepotene folk ønsker å tømme. At det er mer fettsyrer tilgjengelig i blodet betyr ikke at den kommer fra de rette stedene. Viktig info til dere som insisterer på å ikke lese det jeg skriver om 24-timers faste 123abc1 1 Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-236193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hei! noen som vet hvordan redbull light er og drikke på denne dietten ? Det går helt fint siden redbull light er kalorifri. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-236201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MMMJ Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg er stor fan av PSMF etter å ha holdt på i 3 uker. 3kg forsvant og fett% endret seg fra 24% til 18%. Med andre ord, gode greier Såååå bra !! Flink jente:) Jeg går på denne selv.. Gikk ned 800 gr på to dager og en kg på en uke.. I begynnelsen spiste jeg: Frokost: 120 gr kyllingfilet, isbergsalat, agurk + 1 ss selolje Lunsj: i boks tunfisk i vann, isbergsalat, agurk MM: 1 boks cottage cheese + 50 gr bringebær Kvelds: 150 gr karbonadedeig/ 120 gr kyllingfilet, brokkoli, 1 ss selolje Jeg reduserte etter en uke proteinmengden til 100 gr kyllingfilet, 110 gr karbonadedeig. Cotage cheese til en 1/2 boks og bringebær ned til 20 gram.. Da stoppet vektnedgangen og jeg tenkte det var pga styrketreningen og at jeg bygget litt muskler ( ser det i speilet også) og muskler veier jo mer enn fett... Ser tydelig at midjen blir mindre og fettprosenten går ned.. Jeg har ikke målt med bånd... Desverre tror jeg folk henger seg for mye opp i vektnedgangen når man trener ved siden av.. En annen ting er om man ikke trener i det hele tatt.. men jeg tenker at når man trener går det opp i opp pga muskelvekten... Hva tenker dere andre ?? Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-236556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MMMJ Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg er 168 cm over bakken, og da jeg startet dietten veide jeg ca 61,5 kg (så strengt tatt så trengte jeg det ikke). Jeg tok en ny måling nå og ligger på 19%. Jeg hadde nok litt mindre væske i fettvevet når jeg målte rett etter diett. Jeg spiste cottage cheese selv i ny og ne, og om du spiser 1 frukt eller 2 i løpet av dagen, så tror jeg ikke det har så mye å si da man allerede ligger ekstremt lavt på kaloriene. Kan jo gi et eksempel på hva jeg spiste en dag. Frokost - 150g strimlet svin med paprika, brokkoli og agurk Lunsj - 1 kyllingfilet med tomat, paprika og agurk Før og etter trening - BCAA og eventuelt proteinshake om jeg var veldig sulten Middag - 150-200g karbonadedeig med brokkoli, paprika og tomat Kvelds - 150g strimlet svin med paprika, tomat og agurk. 10g Activate Selolje Så jeg lå en plass mellom 900 - 1200 kcal om dagen, alt ettersom hvor sulten jeg var og mye grønnsaker jeg spiste. Jeg tipper at jeg til vanlig bør ligge rundt 1800-2000 kcal for å vedlikeholde vekta mi, så kcal-inntaket ble halvvert. Vil ikke anbefale å ligge noe lavere om du er på størrelse med meg, da dette er en stor påkjenning for kroppen. Til slutt vil jeg bare si at oppkarbingsdagene er meget viktig om du skal klare å gjennomføre denne dietten på best mulig måte. Jeg ser nå at jeg ligger ALTFOR lavt på programmet... Første uken: Frokost: 120 gr kyllingfilet, isbergsalat, agurk og LITT paprika + 1 ss selolje Lunsj: Det samme som over eller en boks tunfisk i stedet for kylloing MM: 1 boks cottage cheese + 50 gr bringebær Kvelds: 130 gr karbonadedeig/120 gr kyllingfilet, brokkoli, spinat + 1 ss selolje Andre uken : Frokost : 100 gr kyllingfilet, isbergsalat, agurk + 1 ss selolje Lunsj: det samme som over eller en boks tunfisk i stedet for kylling MM: 1/2 boks cotage cheese + 20 gr bringebær Kvelds: 100 gr karbonadedeig/100 gr kyllingfilet, brokkoli + 1 ss selolje Jeg skjønner nå at jeg må øke på proteinmengden igjen ... Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-236558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MMMJ Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det som derimot er krise og mange slurver med er å få i seg drastisk for lite proteiner. det er det jeg har gjort Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-236560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MMMJ Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hei Jeg er i gang med PSMF men blir litt forvirret med tanke på det HØYE inntaket av protein pr dag! Jeg er jente, veier 107 kg og er 167cm høy, og hvis jeg skal ligge på 2 gram protein pr kg kroppsvekt vil det si et inntak på 214 gram protein pr dag. Jeg spiser etter PF og har 3 måltider pr dag (første måltid kl 12.00 og siste kl 22.00). For å ta et eksempel, så må jo jeg få i meg ca 10 kyllingfileer iløpet av mine 3 måltider for å komme opp i angitt inntak av protein pr dag....å da skjønner jeg ikke hvordag man skal klare å ligge på et underskudd...sunn mat er også kalorier! Jeg er stappmett etter 1 kyllingfile, og vil ikke "trompe" i meg når kroppen sier stopp. Så hva gjør jeg? Kan jeg putte inn proteinshaker til hvert måltid isteden for å trompe i meg x antall kyllingfileer? Et eksempel på mitt daglige inntak på denne dietten er : 12.00 Frokost : 200 gram karbonadedeig og brokkoli/blomkål, 1 SS omega 3 17.30/17.00 Middag: 200 gram kyllingfile og grønnsaker 22.00 Kvelds: 200 gram biff eller strimlet svinekjøtt Spiser ikke alltid grønnsaker til hvert måltid, kjører det litt intervallvis. Ligger på stortsett 800-900 kcal pr dag, kan varier litt, men aldri over, da er det heller under. Jeg klarer meg utmerket på denne dietten, har masse energi og ingen tegn til sult. Syns karbohydrater er oppskrytt, tar meg et "frimåltid" en gang i uken eller hver 14 dag...kommer helt ann på hva jeg føler for Jeg er enig med deg at jeg ble overrasket over det store proteininntaket daglig.. jeg trodde ikke kroppen klarte å ta opp mer enn så og så mye per måltid, men det er visst bare en myte i følge ny forskning... Men jeg begynte med 120 gr kyllingfilet pr måltid og gikk ned til 100 gr.. det er visst ALTFOR lite i følge folk her inne... Så da må jeg bare øke på igjen Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-236562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg selv Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg prøver å poste innlegget i denn tråden, og håper på flere svar:) La merke til noe som ble skrevet her inne på FB: "Feks mange jenter som skal starte på psmf dietten, (ekstrem diett 700 kcal ca om dagen) og har spist 1300-1500 fra før (som er veldig lite) vil de ikke gå mye ned i vekt på psmf.." Stemmer dette? Jeg har vært med på et 4ukers opplegg med Silje Mariela som ble avsluttet for noen dager siden! Hovedfokuset var fettreduksjon og det daglige inntaket lå på 1400-1500 kcal pr dag. Hadde 1 "frimåltid" hver lørdag di 2 første ukene, di 2 siste hadde vi "spisedag". Oppnådde veldig gode ressultater iløpet av disse få ukene, men så kommer det "rare"...bestemte meg for å gå rett over ifra disse 4 ukene til PSMF, og nå har jeg holdt på i 10 dager, hatt 1 frimåltid...men vekta vrikker seg merkbart lite...å da snakker vi et HØYT underskudd...ligger på 800-900 kcal pr dag...trener 3 dager styrke og litt cardio...skal jo være begrenset med trening på denne dietten! Planen min er å gå på denne dietten fram til juli, så vi snakker om noen måneder. Men hvorfor skjer det så lite? jeg kjører PSMF veldig ekstremt, men oppfatter at det faktisk skjedde mer på di ukene jeg lå på 1400-1500 kcal pr dag! Sier kroppen STOPP nå, eller skal jeg bare være litt mere "tolmodig" og vente litt til på at vekta raser?? Kjenner jeg blir veldig frustrert, har fulgt alt slavisk...og PSMF er jo for HURTIG vektnedgang! Så hva gjør jeg? Har kroppen min vært for lenge på underskudd totalt sett? Håper virkelig noen av dere dyktige der ute kan komme med gode råd og kanskje en forklaring Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-236789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lola Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Og DER gikk jeg på psmf-smellen for min egen del. Jeg har sovet maks to-tre timer tilsammen siden lørdag og døgnet i natt. (Stressende skole har skylden!) Vel hjemme på påskeferie ble jeg nesten ikke gjenkjent - ikke rart, øynene var blodskutte, ansiktet likblekt, store ringer rundt øynene - og psmf opp i det hele. I dag har det blitt spist et polarbrød med kjøttpålegg, stor pose grønnsaksblanding med to store kyllingfileter, tre poser sukkerfri dent, nesten en hel stor pose riskaker, en liten pose pizzakjeks, tre store boller, bær, litt smaksbiter her og der, og jeg avsluttet det hele med nesten en liter is. Sannsynligvis ligger jeg vel på en bortimot 5-6000 kcal, jeg vil tro at den siste uken på psmf rett og slett var for ingen nytte. I dag har jeg riktignok spist rett og slett for å få opp energien, og ikke fordi jeg "fråtser". Føles det veldig ut som da! Så her sitter man litt med skjegget i postkassen - "alt dette slitet for ingenting". Magen er vondt og gravid i 12-måned, og det eneste jeg tror jeg trenger nå er å få meg en god natts søvn, samt ta i som bare juling på styrketreningen i morgen. Litt alkohol etter leangains prinsipper nå i påsken, samt kanskje mat på vedlikeholdsnivå, så tilbake på kick-ass-diett på mandag Dagens lærdom - know your limits! Jeg tror jeg hadde gjort lurt i å avsluttet dietten et par dager tidligere... Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-237779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fny Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Og DER gikk jeg på psmf-smellen for min egen del. Jeg har sovet maks to-tre timer tilsammen siden lørdag og døgnet i natt. (Stressende skole har skylden!) Vel hjemme på påskeferie ble jeg nesten ikke gjenkjent - ikke rart, øynene var blodskutte, ansiktet likblekt, store ringer rundt øynene - og psmf opp i det hele. I dag har det blitt spist et polarbrød med kjøttpålegg, stor pose grønnsaksblanding med to store kyllingfileter, tre poser sukkerfri dent, nesten en hel stor pose riskaker, en liten pose pizzakjeks, tre store boller, bær, litt smaksbiter her og der, og jeg avsluttet det hele med nesten en liter is. Sannsynligvis ligger jeg vel på en bortimot 5-6000 kcal, jeg vil tro at den siste uken på psmf rett og slett var for ingen nytte. I dag har jeg riktignok spist rett og slett for å få opp energien, og ikke fordi jeg "fråtser". Føles det veldig ut som da! Så her sitter man litt med skjegget i postkassen - "alt dette slitet for ingenting". Magen er vondt og gravid i 12-måned, og det eneste jeg tror jeg trenger nå er å få meg en god natts søvn, samt ta i som bare juling på styrketreningen i morgen. Litt alkohol etter leangains prinsipper nå i påsken, samt kanskje mat på vedlikeholdsnivå, så tilbake på kick-ass-diett på mandag Dagens lærdom - know your limits! Jeg tror jeg hadde gjort lurt i å avsluttet dietten et par dager tidligere... hvor lenge kjørte du på dietten da? hva er planen på mandag, samme eller? Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-238067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caped Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg prøver å poste innlegget i denn tråden, og håper på flere svar:) La merke til noe som ble skrevet her inne på FB: "Feks mange jenter som skal starte på psmf dietten, (ekstrem diett 700 kcal ca om dagen) og har spist 1300-1500 fra før (som er veldig lite) vil de ikke gå mye ned i vekt på psmf.." Stemmer dette? Jeg har vært med på et 4ukers opplegg med Silje Mariela som ble avsluttet for noen dager siden! Hovedfokuset var fettreduksjon og det daglige inntaket lå på 1400-1500 kcal pr dag. Hadde 1 "frimåltid" hver lørdag di 2 første ukene, di 2 siste hadde vi "spisedag". Oppnådde veldig gode ressultater iløpet av disse få ukene, men så kommer det "rare"...bestemte meg for å gå rett over ifra disse 4 ukene til PSMF, og nå har jeg holdt på i 10 dager, hatt 1 frimåltid...men vekta vrikker seg merkbart lite...å da snakker vi et HØYT underskudd...ligger på 800-900 kcal pr dag...trener 3 dager styrke og litt cardio...skal jo være begrenset med trening på denne dietten! Planen min er å gå på denne dietten fram til juli, så vi snakker om noen måneder. Men hvorfor skjer det så lite? jeg kjører PSMF veldig ekstremt, men oppfatter at det faktisk skjedde mer på di ukene jeg lå på 1400-1500 kcal pr dag! Sier kroppen STOPP nå, eller skal jeg bare være litt mere "tolmodig" og vente litt til på at vekta raser?? Kjenner jeg blir veldig frustrert, har fulgt alt slavisk...og PSMF er jo for HURTIG vektnedgang! Så hva gjør jeg? Har kroppen min vært for lenge på underskudd totalt sett? Håper virkelig noen av dere dyktige der ute kan komme med gode råd og kanskje en forklaring Har egentlig ikke noe svar til deg, siden jeg opplevde det samme og derfor lurer på det samme som deg. Jeg var en av de som fikk høre at siden jeg lå på 13-1500kcal før psmf, kunne det være grunnen til at jeg ikke gikk ned. Og jeg skjønner på en måte det der med at kroppen allerede lever på lite kcal og er sliten og kanskje prøver å holde på kroppsfettet. Og at om kroppen har tilpasset seg etter 1400kcal, så vil det ikke bli like stort undrskudd når man går over til 8-900kcal. Men trodde at på så stort underskudd ville kroppen bli helt nødt til å bruke av fettreservene uansett. Så jeg skjønner det nok ikke helt jeg heller:P Jeg prøver nå å spise etter vedlikehold(selv om det faktisk er blitt vanskelig å komme høyere enn 1500kcal..) for så å ta en ny runde PSMF. Blir spennende og se om det da vil fungere bedre. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-238206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg selv Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hmm, ja er litt merkelig....hadde man bare hatt et "logisk" svar på hvorfor det skjer så lite på et så HØYT underskudd Hvor lenge tenker du å ligge på vedlikehold før du kjører igang igjen med PSMF? Blir jo spennende å se da, hadde vært supert om du forteller underveis hvordan det funket Masse lykke til Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-238260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caped Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hmm, ja er litt merkelig....hadde man bare hatt et "logisk" svar på hvorfor det skjer så lite på et så HØYT underskudd Hvor lenge tenker du å ligge på vedlikehold før du kjører igang igjen med PSMF? Blir jo spennende å se da, hadde vært supert om du forteller underveis hvordan det funket Masse lykke til Ja jeg skal nok oppdatere både her og i loggboka:) Fikk anbefalt å spise normalt i 3-4 uker først. Har nå spist mellom 1500-2200kcal daglig i 3 uker(uten å gå opp:D) så nå er jeg ivrig på å komme igang igjen. Mandag er jo grei dag å starte på siden det er påske og greier. Men mulig jeg ikke klarer å vente så lenge:) Var litt redd for å spise normalt igjen siden jeg har levd ei god stund på underskudd(uten å gå ned). Vanskelig å spise nok også. Men jeg bakte masse lavkarbo kaker og godteri, og har også spist mye nøtter. Så kaloriene gikk opp ganske greit da. Føler selv jeg har skeia ut for mye(har også spist litt pasta og litt potetgull nå og da) men vekta holdt seg gitt:) ikke fått noe vannvekt heller med de ekstra karbohydratene. Så nå føler jeg meg tryggere på å spise for å vedlikeholde senere. Jeg var jo heelt sikker på at jeg kom til å gå opp uansett om jeg kom over 1500kcal. Siden vekta sto stille når jeg spiste med underskudd. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-238287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg selv Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ja jeg skal nok oppdatere både her og i loggboka:) Fikk anbefalt å spise normalt i 3-4 uker først. Har nå spist mellom 1500-2200kcal daglig i 3 uker(uten å gå opp:D) så nå er jeg ivrig på å komme igang igjen. Mandag er jo grei dag å starte på siden det er påske og greier. Men mulig jeg ikke klarer å vente så lenge:) Var litt redd for å spise normalt igjen siden jeg har levd ei god stund på underskudd(uten å gå ned). Vanskelig å spise nok også. Men jeg bakte masse lavkarbo kaker og godteri, og har også spist mye nøtter. Så kaloriene gikk opp ganske greit da. Føler selv jeg har skeia ut for mye(har også spist litt pasta og litt potetgull nå og da) men vekta holdt seg gitt:) ikke fått noe vannvekt heller med de ekstra karbohydratene. Så nå føler jeg meg tryggere på å spise for å vedlikeholde senere. Jeg var jo heelt sikker på at jeg kom til å gå opp uansett om jeg kom over 1500kcal. Siden vekta sto stille når jeg spiste med underskudd. Jammen så bra da Det er det som er så greit, at man lærer sin egen kropp å kjenne underveis, hva som funker og ikke funker Jeg tenker jo akkurat det samme som deg, er rett å slett kjempe redd for å legge på meg di kiloene jeg har mistet når jeg skrur opp kcal inntaket, men jeg skal legge meg på vedlikehold i 2-3 uker (mest bare lyst å kjøre 1 uke:p hehe), og deretter kjøre igang igjen med PSMF:D Tror faktisk det er akkurat det kroppen trenger nå....etter 5 uker totalt på underskudd! Så får vi se hva som skjer, kanskje det er nettopp dette som må til for at vekten skal rase når vi hiver oss rundt igjen på PSMF Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-238533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caped Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jammen så bra da Det er det som er så greit, at man lærer sin egen kropp å kjenne underveis, hva som funker og ikke funker Jeg tenker jo akkurat det samme som deg, er rett å slett kjempe redd for å legge på meg di kiloene jeg har mistet når jeg skrur opp kcal inntaket, men jeg skal legge meg på vedlikehold i 2-3 uker (mest bare lyst å kjøre 1 uke:p hehe), og deretter kjøre igang igjen med PSMF:D Tror faktisk det er akkurat det kroppen trenger nå....etter 5 uker totalt på underskudd! Så får vi se hva som skjer, kanskje det er nettopp dette som må til for at vekten skal rase når vi hiver oss rundt igjen på PSMF Ja, hodet mitt klarer ikke helt å tro på disse regnestykkene med kcal. Ikke før jeg fikk testet det ut i alle fall og så med egne øyne at vekta holdt seg. Nå kan det bare gå én vei, og det er nedover! (hørtes nesten negativt ut, haha) Etter en periode med PSMF tenker jeg å kjøre psmf på hviledager bare. Sånn at jeg kan få på meg litt mer muskler(hovedsaklig sprettrumpe) til sommern:) Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/79-psmf-proteinsparende-modifisert-faste/page/82/#findComment-238663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg