Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Noen tips til ulike frokoster?

Jeg tror ikke jeg orker å spise "middagsmat" til frokost, men jeg har veldig lyst til å prøve dette her!

middagsmat blir det nok... er vel ikke noe "frokost" jeg kommer på.. Bortsatt fra diverse salater... Desverre:) Dietten er bare sånn! Kjøtt kjøtt og kjøtt!

Jeg tror ikke jeg orker å spise "middagsmat" til frokost, men jeg har veldig lyst til å prøve dette her!

De eneste forslagene jeg kommer på innebærer at du bruker mye av 20 gram karbohydra-kvoten.

har ikke varm middag som førstevalg til frokost selv, men kald kylling og rå grønnsaker er godt om morgenen synes jeg.

Annonse

Jeg tenkte mer på den olje man skal ta ved siden av maten, sel, laks eller fiskeolje :)

Oh! Var jeg ikke på bærtur allikevel :D:asshat::blush:

Men ja tran funker :) Tror de fleste anbefaler Arctic Oil eller noe, den skal visst være hakket bedre :p (Men jeg har ikke prøvd) Også funker det ed kapsler også, viktigste er vel bare at du får i deg nok :)

Annonse

Da kan jeg vel prøve tran da:)

Det funker med tran, men om du allikevel skal bestille noe annet kosttilskudd en gang så ville jeg kjøpt med en annen omega 3-variant. Selv bruker jeg Vital Arctic Oil 300ml - Omega 3 og er veldig fornøyd med den. Tidligere fikk man den neste til halv pris om man kjøpte en 10-pakning, men ser dessverre ut som de har endret på dette.

Det funker med tran, men om du allikevel skal bestille noe annet kosttilskudd en gang så ville jeg kjøpt med en annen omega 3-variant. Selv bruker jeg Vital Arctic Oil 300ml - Omega 3 og er veldig fornøyd med den. Tidligere fikk man den neste til halv pris om man kjøpte en 10-pakning, men ser dessverre ut som de har endret på dette.

Jeg starter med tran i første omgang, ettersom jeg kan kjøpe det med en gang, også kan jeg heller gå over til den du nevner for eksempel, så fort den kommer i posten:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...