Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt UTEN diett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enten steppe opp treningen eller steppe ned kaloriforbruket. Diett trenger ikke nødvendigvis være ille. Finnes mange dietter som gå ganske greit.

Hvis du virkelig ikke vil endre på matvaner til stor grad kan du prøve med små endringer. Du kan for eksempel bytte rømme med Kesam. Brus / saft med light versjoner. Bruke Karbonade kjøttdeig isteden for vanlig etc etc. Ganske lette steg som har gode resultater. Bare les rundt og les bak på maten du kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"diett" føler jeg er så negativt ladet. Jeg spiser etter PF, og si gjerne at jeg er på "diett", fordi jeg ligger i kcal-underskudd, men jeg lider ikke ved å spise kylling og salat og gå sulten hele dagen (som mange forbinder med diett). nå f. eks så banker jeg nedpå 2 minipizza-er bestående av blant annet pitabrød, kyllingkjøttdeig, tomatpuré og lavfettost. rundt 800kcal. Frokosten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten steppe opp treningen eller steppe ned kaloriforbruket. Diett trenger ikke nødvendigvis være ille. Finnes mange dietter som gå ganske greit.

Dette. Dersom du ikke får underskudd ved å følge en matplan, må du trene mer. Dette kan gjøres gjennom økt kardio, som vil føre til et kaloriunderskudd.

Men uten en matplan vil vektnedgangen bli mer ukontrollert, som kan føre til ulike former for stagnasjon i vektnedgangen. Tap av muskelmasse vil også være en stor risiko. Anbefaler virkelig styrketrening ved siden av og at du tenker litt over hva du spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig styrketrening ved siden av og at du tenker litt over hva du spiser.

Det er faktisk det eneste som er en sunn og fornuftig tilnærming til moderat vektnedgang. At folk har lyst på enklere løsninger vet vi, men det er egentlig bare tull å late som om det finnes slike.

En kan i beste fall snakke om omveier til et bedre liv og er det egentlig noe å promotere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...