gangaslaya Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 hei, jeg vil gjerne gå ned i vekt uten å kjøre diett. noen tips, erfaringer? vil helst ikke ha noen spydige kommentarer om dette ser dumt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 For å gå ned i vekt trenger du et kaloriunderskudd. Dvs. du må spise færre kalorier enn du forbrenner. Hvis dette er din definisjon av diett vil du da ikke kunne gå ned i vekt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MEvsME Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Diett eller ikke - du må ligge i underskudd:) Man MÅ ikke gå på diett for å gå ned i vekt, men spise fornuftig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangaslaya Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 spise ofte, å mye cardio samt styrketrening for å bevare muskelmasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andre Rio Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Enten steppe opp treningen eller steppe ned kaloriforbruket. Diett trenger ikke nødvendigvis være ille. Finnes mange dietter som gå ganske greit. Hvis du virkelig ikke vil endre på matvaner til stor grad kan du prøve med små endringer. Du kan for eksempel bytte rømme med Kesam. Brus / saft med light versjoner. Bruke Karbonade kjøttdeig isteden for vanlig etc etc. Ganske lette steg som har gode resultater. Bare les rundt og les bak på maten du kjøper. meksiko 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 spise ofte, å mye cardio samt styrketrening for å bevare muskelmasse? Det er ikke nødvendig med hverken cardio eller hyppige måltider for å bevare muskelmasse mens du går ned i vekt, men styrketrening og proteiner er derimot nødvendig. Du kan velge - mer trening, mindre mat, eller en blanding av de to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangaslaya Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 takk folkens, det hjelper virkelig er bare det at jeg orker ikke diettingene, men sånn som middagsmåltid med familien å sånt vil jeg, men andre måltid kan endres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hva er din definisjon av diett? IdaL007, Kristin Charm, 123abc1 og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangaslaya Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 spise etter matplan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larskr Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hva med periodisk faste? gir litt større fleksibilitet, og du kan fortsatt spise middag på samme størrelse som før, bare du tilpasser de andre måltidene dine. Men sørg for at middagen består av kvalitetsmat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gangaslaya Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 der har du det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ikkenoe problem å gå ned i vekt uten å være på diett. Skaff deg en fysisk jobb, anleggsgartner, forskalingssnekker, tømmerhugger eller tilsvarende. Eventuelt tren 6-10 timer pr dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkoninja Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "diett" føler jeg er så negativt ladet. Jeg spiser etter PF, og si gjerne at jeg er på "diett", fordi jeg ligger i kcal-underskudd, men jeg lider ikke ved å spise kylling og salat og gå sulten hele dagen (som mange forbinder med diett). nå f. eks så banker jeg nedpå 2 minipizza-er bestående av blant annet pitabrød, kyllingkjøttdeig, tomatpuré og lavfettost. rundt 800kcal. Frokosten min 123abc1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derp Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Enten steppe opp treningen eller steppe ned kaloriforbruket. Diett trenger ikke nødvendigvis være ille. Finnes mange dietter som gå ganske greit. Dette. Dersom du ikke får underskudd ved å følge en matplan, må du trene mer. Dette kan gjøres gjennom økt kardio, som vil føre til et kaloriunderskudd. Men uten en matplan vil vektnedgangen bli mer ukontrollert, som kan føre til ulike former for stagnasjon i vektnedgangen. Tap av muskelmasse vil også være en stor risiko. Anbefaler virkelig styrketrening ved siden av og at du tenker litt over hva du spiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Anbefaler virkelig styrketrening ved siden av og at du tenker litt over hva du spiser. Det er faktisk det eneste som er en sunn og fornuftig tilnærming til moderat vektnedgang. At folk har lyst på enklere løsninger vet vi, men det er egentlig bare tull å late som om det finnes slike. En kan i beste fall snakke om omveier til et bedre liv og er det egentlig noe å promotere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.