MEvsME Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Egentlig uten noen spesiell grunn er jeg litt skeptisk til kvaliteten på First Price produkter. Hva mener dere om produktene? Jeg er selv storforbruker av kyllingfileten fra FP så er ikke helt "fanatisk". Varer med samme næringsinnhold som disse to: FP Makrell i tomat per 100g Kcal: 220g Protein: 11,9g Karbohydrat: 4,1g Fett: 17,1g Stabbur-makrell per 100g Kcal: 233g Protein: 12g Karbohydrat: 7g Fett: 17g Vil ikke det være ett fett om man bruker FP eller Stabbur som er så å si helt like? En annen ting: Jeg mener å huske at når jeg sjekket karbonadedeigen til FP fant jeg ikke oversikt over næringsinnhold(!?). Er det noen som bruker denne istedenfor Gilde Karbonadedeig? Kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Shallow Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Føler meg high class, når jeg ikke kjøper First Price. Ville kanskje i det tilfellet gått for FP. Henrik Hope 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MEvsME Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Føler meg high class, når jeg ikke kjøper First Price. Ville kanskje i det tilfellet gått for FP. Ja, når det gjelder mat tenker jeg kvalitet fremfor kvantitet, men makrell i tomat med så likt næringsinnhold vurderer jeg å gå for. Spiser én boks (110g) hver dag til 19 kr per stk og kan få 4 bokser fra FP for 24 kr. Så det er jo noen penger spart i det lange løp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Shallow Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det virker som det smartere valget for lommeboken, hvilken butikk har FP makrell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Generelt sett syns jeg faktisk First Price er helt greit. Hvitosten syns jeg er mye bedre enn den vanlige Norvegia. Kyllingfiletene er også gode. Jeg skal være ganske uoppmerksom på kjøkkenet før jeg gjør de tørr og ekkel, mens Prior sine kyllingfileter blir fort tørre under steking. Laksen fra FP er også god. Merker ingen forskjell på denne og annen. Samme med eggene og kotelettene. Var veldig skeptisk før, men er man student, så er man student Eneste jeg ikke kjøper fra first price er tannkrem, shampoo o.l. Designet er så ufattelig billig og stygt at jeg rett og slett føler meg fattig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kjøper alltid "rene" varer fra firstprice eller tilsvarende merker om jeg har mulighet Most bang for the bucks yeah! På andre matvarer ville jeg rett og slett sammenlignet smak og innhold F.eks makrellen i tomaten har jeg aldri prøvd. I forhold til innhold ser det jo absolutt like bra ut, og hvis smaken da også er like god, så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe det. Hilsen storforbruker av firstpricenudler i ungdomstiden.. hehehe MEvsME 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MEvsME Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Det virker som det smartere valget for lommeboken, hvilken butikk har FP makrell? Kiwi og Spar har det i alle fall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MEvsME Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Eneste jeg ikke kjøper fra first price er tannkrem, shampoo o.l. Designet er så ufattelig billig og stygt at jeg rett og slett føler meg fattig... Såpe og tannkrem utgår! Men laksen har jeg faktisk smakt og den er kjempegod, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeee Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Synes firstpriceproduktene er helt greie alternativer. Kyllingfiletene er forsåvidt gode, men har en litt "rar" konsistens av og til, vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det.. Når det kommer til billig kyllingfilet foretrekker jeg coop xtra sin. Mørbradbiff fra firstprice er også god, men selvsagt ikke så altfor mør, men bra verdi for pengene! Karbonadedeigene smaker akkurat som gilde sin, hadde aldri klart å skille de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MEvsME Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Karbonadedeigene smaker akkurat som gilde sin, hadde aldri klart å skille de. Vet du hvordan næringsinnholdet er i forhold til Gilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kjøttpudding fra FP både ser ut og smaker som hundebæsj ! De " rene " varene er helt OK, de utspedde skyr jeg mer enn utspedde varer generelt... MartinK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeee Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Gilde vs Firstprice: 120 kcal - 130 kcal 5 g fett - 6 g fett 19 g protein - 19 g protein Altså ikke store forskjellen Hentet fra matvareguiden og diett.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Gilde vs Firstprice: 120 kcal - 130 kcal 5 g fett - 6 g fett 19 g protein - 19 g protein Altså ikke store forskjellen Hentet fra matvareguiden og diett.no. Hva slags produkt snakker du om ? Soya og andre morsomheter de blander inn i farseprodukter inneholder også endel proteiner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anreka Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Mener det var en sak i avisa en gang om hvor first price-varene kommer fra. Og f.eks potetgullet er det maarud som produserer, og osten er tine.. forskjellen er at det som er first price gjerne har kortere holdbarhetsdato på enn merkevarene, og er "restevarer". Et egg er jo et egg uansett hvem som setter merket sitt på det, tenker jeg iallefall:) Men jeg er generelt lite kresen på mat, og er fattig student...så da er first price og euroshopper og lignende merker et bra alternativ for lommeboken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linek86 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Synes firstpriceproduktene er helt greie alternativer. Kyllingfiletene er forsåvidt gode, men har en litt "rar" konsistens av og til, vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det.. Når det kommer til billig kyllingfilet foretrekker jeg coop xtra sin. Mørbradbiff fra firstprice er også god, men selvsagt ikke så altfor mør, men bra verdi for pengene! Karbonadedeigene smaker akkurat som gilde sin, hadde aldri klart å skille de. Mørbrabiffen fra fp er veldig bra synes jeg!! Den blir ofte kjøpt her i huset!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123abc1 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 For å si det sånn.. Jeg var på bedrifts søk hos Hoff litt utfor Trondheim med klassen. Hvor vi lærte om produksjon osv. Det viste seg at dær produserte de salt chips til Rema,coop, First price og X. Det var akkurat samme innhold i alle posene, men prisen kunne variere 1-3kr ut i fra emballasjen. Nå vet jeg ikke hvordan det er andre plasser, men regner med det er noe av samme greia. Så selv produktet er billigere, betyr det nødvendigvis ikke at produktet er dårligere! katari og jallajalla 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeee Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hva slags produkt snakker du om ? Soya og andre morsomheter de blander inn i farseprodukter inneholder også endel proteiner.. Glemte å sitere, skulle være svar til MEvsME angående karbonadedeigen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagertha Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Eneste jeg ikke kjøper fra first price er tannkrem, shampoo o.l. Designet er så ufattelig billig og stygt at jeg rett og slett føler meg fattig... Har enda ikke prøvd tannkremen, den er jeg skeptisk til,.... shampooen og balsamen er helt kurant ifølge min kjære. Dusj-såpen lukter nyyyydelig!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireWalkWithMe Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kjøper mye first price og er fornøyd med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Autumn Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 kjøper mye first price, på grunn av pris men også fordi ting smaker godt. Kjøper f.p kylling filet og karbonadedeig hver uke Ostepoppen til f.s er også farlig god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.