Gå til innhold

Åssen mat skal man spise etter trening?


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legg laksen i aluminiumsfolie sammens med en halv boks mager kesam, drypp litt sitron over og kryddre med pepper. Stekes i ovnen i olsfast form. I samme forma pleier jeg å gratinere brokkoli med ost, og gulrøtterne liker jeg rå, skrellet i skiver ved siden av.

Skjær agurk med ostehøvel i skiver, bruk resten av mager kesam boksen og bland sammen, 1/2 ts eddik + 1-2ss sukrin = himmelsk tilbehør til laks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg er en slask. Ble fiskegrateng fra findus... Kjøpte deilige gulrøtter som jeg skal raspe opp også kokt brokkoli ved siden av. Det er vel ikke såååå ille folkens? Må sitte å gjøre lekser resten av dagen, så har ikke tid til noe spesielt på kjøkkenet :( Akkurat ferdig med en deilig økt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurte på hva slags middag det er best å spise etter trening. Skal innom butikken selvsagt etterpå å trenger litt inspirasjon fra dere!!! :)

Liker som oftest det meste, så kom med forslag!

Kos dere med trening, det skal jeg + solarium :D Perfect!

Etter trening er det viktig å så i seg hovedsaklig rikelig med karbohydrater og protein. Gode matvarer her kan være frukt, ris eller poteter som karbo-kilde, og melkeprodukter, rødt kjøtt, kylling eller fisk som proteinkilde. Da er det bare å mikse litt etter eget ønske i grunn :)

Fiskegrateng er ikke det beste du kunne kjøpt, men langt fra det verste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare trent kardio i dag, like viktig da?

Og kan jeg f.eks ta en frukt ved siden av da? Er veldig glad i omelett :D

Det er ikke like viktig etter kardio. Nå veit jeg ikke målsetting, utgangspunktet eller hvordan du trenger, men på generell basis bør du få i deg litt karbs gjennom dagen. Frukt er veldig bra. Spist det til omeletten eller som dessert. Potet funker sikkert også fint til omelett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke like viktig etter kardio. Nå veit jeg ikke målsetting, utgangspunktet eller hvordan du trenger, men på generell basis bør du få i deg litt karbs gjennom dagen. Frukt er veldig bra. Spist det til omeletten eller som dessert. Potet funker sikkert også fint til omelett.

Mål = vektnedgang og sterkere kropp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...