Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Har en spotify liste jeg bruker når jeg trener, fått bra respons på den og en del av vennene mine bruker den også daglig. Inneholder mange forskjellige sjangre. check it out
:)
http://open.spotify.com/user/madsnordsveen/playlist/3kVwt6oujhSrLDgtkCLQMI

Subscribe!:D

Annonse

Er veldig mikset når det kommer til treningsmusikk, kommer jo helt an på hvilket humør en er i når en skal trene. Går mye i rock (typ 70-80 tallet), et par fra topplisten, samt need for speed musikken er alltids en slager. Men for tiden er faktisk denne utrolig nok overraskende god på øret når en løper:

Annonse

1 mill views på 6 dager.. og en HEFTIG dubsteplinje som sender vektene dine rett opp i taket. etterfulgt av ro for pausen din, før sangen kicker inn og forteller deg at puasen du akkurat hadde har vart for lenge..

Er veldig mikset når det kommer til treningsmusikk, kommer jo helt an på hvilket humør en er i når en skal trene. Går mye i rock (typ 70-80 tallet), et par fra topplisten, samt need for speed musikken er alltids en slager. Men for tiden er faktisk denne utrolig nok overraskende god på øret når en løper:

Grr, not available in your country.. Fikk meg til å tenke; hvilekt land er du i fra? :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...