Krembolle Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Lloyd, TheSeniorWrangler, Afterall og 3 andre 6 Siter
Krembolle Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Enda en want... Litt usikker på hvor ufarlig det er å ha peis inni bussen.. FatUnicorn, SlayerDad og Kimae 3 Siter
Krembolle Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 FatUnicorn, Afterall, Kimae og 4 andre 7 Siter
Krembolle Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Afterall, melis1988, Pangaea og 2 andre 5 Siter
Afterall Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Viktig å fake alt: FatUnicorn, Krembolle, MariusS og 1 annen 4 Siter
Afterall Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 melis1988, h0lt3, FatUnicorn og 1 annen 4 Siter
Tiwas Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Viktig å fake alt: Nesten litt fristende siden kvinnfolk driver med så mye "falsk markedsføring". Falske vipper, bleka hår, akrylnegler, hold-in, push-up... MariusS og MsMjau 2 Siter
SlayerDad Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Krembolle, Kjartan Andreas Nygård, Afterall og 4 andre 7 Siter
Gundersen™ Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 SlayerDad, Afterall, FatUnicorn og 1 annen 4 Siter
SlayerDad Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Pangaea, FatUnicorn, melis1988 og 8 andre 11 Siter
HenrikWL Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Til og med dét gir ikke særlig mange treff, men jeg fant i det minste betydningen. Er det et lokalt bygdeuttrykk? Nei nei, et helt vanlig og standard norsk uttrykk som alle bør kjenne til – som bare tilfeldigvis ikke dukker opp i skriftlig form noe sted på hele internettet. Det er nok, om ikke et bygdeuttrykk, så i hvert fall et uttrykk som overhodet ikke er brukt her på vår kant av landet. Jeg skjønte nemlig heller ikke hva som var problemet med uttrykket, og ordet 'gra' er for meg fortsatt bare hottentott-språk, samme hva som står i noen ordbok. Afterall, Pangaea, Eyila og 1 annen 4 Siter
Babo Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Viktig å fake alt: Jepp, slike ting som ta her gjer at eg foretrekke bh uten padding!.. Samfunnet... Edit: Feil i quotinga. RobbieLad 1 Siter
SlayerDad Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Lagset, Nicolai Hildre, melis1988 og 6 andre 9 Siter
Gjest Jester Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 http://www.salangen-nyheter.com/ny-hylle-paa-prix.5320909-28288.html Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.