Krembolle Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Tina360, Stine smurfine, isadres og 4 andre 7 Siter
Krembolle Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Torsty, Thiasthias, labanvesen og 2 andre 5 Siter
Afterall Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Lagertha, melis1988, FatUnicorn og 2 andre 5 Siter
Afterall Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Krembolle, Thiasthias, CHJ og 9 andre 12 Siter
ubertass Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 SlayerDad, Thiasthias, Lloyd og 2 andre 5 Siter
ubertass Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Krembolle, FitFish, Afterall og 10 andre 13 Siter
SlayerDad Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 FatUnicorn, ubertass, Stephanie F og 6 andre 9 Siter
Thiasthias Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Hahahaha, ordspill er seriøst det beste Siter
fff Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 [ATTACH=full]121396[/ATTACH] (Og hvis du ikke ser "feilen", så sjekk adresselinjen... ) Tenkte ikke over det, men det var en sinna Mamma i denne tråden. Der sønnen nå fikk en sekk der det står Graatas.no http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/137176726-medlem-i-gratass-gratass-klubben-underskiftskampanje/ Tiwas 1 Siter
Afterall Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Tenkte ikke over det, men det var en sinna Mamma i denne tråden. Der sønnen nå fikk en sekk der det står Graatas.no http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/137176726-medlem-i-gratass-gratass-klubben-underskiftskampanje/ Hvor kommer dette skumle 'gratass'-uttrykket fra da...? Har gjort flere forsøk på å finne noe som helst på google, uten hell. Siter
Tuba Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Hvor kommer dette skumle 'gratass'-uttrykket fra da...? Har gjort flere forsøk på å finne noe som helst på google, uten hell. Det er mykje det same som ein grabukk. Tiwas 1 Siter
Afterall Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Det er mykje det same som ein grabukk. Til og med dét gir ikke særlig mange treff, men jeg fant i det minste betydningen. Er det et lokalt bygdeuttrykk? Siter
Tuba Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Til og med dét gir ikke særlig mange treff, men jeg fant i det minste betydningen. Er det et lokalt bygdeuttrykk? Ikkje lokalt nei, eg har blitt stempla som det i fleire fylker. FitFish, Fing3rs, Tutogkjør og 19 andre 22 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.