Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Hadde en tilsvarende utveksling på min FB-side mandag med en bekjent som startet med min status "Head's all empty and I don't care", og endte opp med at vi dro hele Sugar Magnolia av Grateful Dead.

Haha! Nice :D Hadde tenkt å prøve meg på Slayer - Disciple. Men så viser det seg at jeg har utrolig mange kristne venner. :huh: Tror kanskje de kunne ha blitt litt irriterte på "GOD HATES US ALL!!" :p

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

• KiVi

982

Haha! Nice :D Hadde tenkt å prøve meg på Slayer - Disciple. Men så viser det seg at jeg har utrolig mange kristne venner. :huh: Tror kanskje de kunne ha blitt litt irriterte på "GOD HATES US ALL!!" :p

Fuck'em if they can't take a joke...

Skal forsøke meg med denne seinere:

I promise I won't keep you long, I'll keep you forevaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Traileren alene, stemmen, klippingen, dette må da være en klassiker?

Michael Madsen - Du vet at karrieren er på en liten nedtur, når du har vært med i Reservoir Dogs, Kill Bill og Donnie Brasco og ender opp med Piranhaconda...

Annonse

Michael Madsen - Du vet at karrieren er på en liten nedtur, når du har vært med i Reservoir Dogs, Kill Bill og Donnie Brasco og ender opp med Piranhaconda...

Virker som en real opptur når han får rollen som Prof. Lovegrove

Annonse

Var hjemme hos foreldra for noen uker siden. Så denna uttafor Rema.

Liker den tilfeldige faktaopplysningen angående lengdeforskjell i beina.

Lo litt for lenge av hele greia.

217352_493593340710858_1617985609_n.jpg

Var hjemme hos foreldra for noen uker siden. Så denna uttafor Rema.

Liker den tilfeldige faktaopplysningen angående lengdeforskjell i beina.

Lo litt for lenge av hele greia.

Jeg også! Kom til å tenke på den episoden av "Brødrene Dal og legenden om atlant-is" der fortelleren oppsøker en alternativbehandler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...