Exposure Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Inkludert deg selv. Tok nok ikke feil: " He describes fact in science as meaning data, not absolute certainty but "confirmed to such a degree that it would be perverse to withhold provisional assent." A scientific theory is a well-substantiated explanation of such facts. The facts of evolution come from observational evidence of current processes, from imperfections in organisms recording historical common descent, and from transitions in the fossil record. Theories of evolution provide a provisional explanation for these facts.[1] Evolusjonen kan sees på både som en teori og som fakta [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_as_fact_and_theory#cite_note-gouldfact-1] PlastBox 1 Siter
Raptorial Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Bilde Dæven... der spruta jeg kaffe over pcskjermen... Takk for den Første gang på lenge at jeg jeg blei tatt så på senga Frustrertpike 1 Siter
Adrian91 Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Burde vel være nok tid til å få ned flasken TheSeniorWrangler 1 Siter
pavo Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Crossfit? Frustrertpike, MariusS, HenrikWL og 1 annen 4 Siter
Krembolle Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Titanium, Kimae, FatFighter Malm og 2 andre 5 Siter
catober Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Hvor finner dere disse videoene?? Youtube? hahaha Siter
Krembolle Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Youtube? hahaha Jah, men hvordan finner man frem til de der? søker man "goats jumping on other goats?" Sikkert bare jeg som er lite oppfinnsom når jeg søker der da. Ender alltid opp med Charlie the unicorn eller Llamas with hats. For å være on topic: Kimae og PT · Espen B. Andersson 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.