Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

• KiVi

982

Haha, jeg er på jobb, og her er nettet så tregt at jeg har problemer med å åpne! Men, ift overskriften kan jeg aldri tro det er min far på fisketur. Han er jo verdens mest tålmodige og rolige mann ;)(y)

Haha, æ dør!! Men, ja. Det er ihvertfall tilsvarende "sinna ord" jeg bruker, eller hva Morel? :p

Annonse

Er mer vant til "Fy julius" og "Åh næi nå e sur!" :)

Pft! Jeg har aldri hørt en nordlending som bruker slike skitne ord som "julius". Selv gjemmer jeg meg når fiskerne slenger ut "fy søren!" og "uff, ullsokk!"

Pft! Jeg har aldri hørt en nordlending som bruker slike skitne ord som "julius". Selv gjemmer jeg meg når fiskerne slenger ut "fy søren!" og "uff, ullsokk!"

Etter en "uff, ullsokk!" tar jeg meg en tur innom Domkirka :/!

Annonse

Jeg lurer på om han tror at ingen skjønner hva det er som skjer? Det er på toget, liksom. o_O

Og...siden det er umulig å se om det er en jente eller en kompis, så er det på sin plass med denne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...