Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tøyer alltid et par minutter etter trening, mest bare for å gjøre det. Har tvunget treningspartneren min til å tøye med meg de siste mnd, og han har hvertfall blitt mer myk (før klarte han ikke stå oppreist og ta seg på knærne, mens nå rekker han ned til tærne) :roflmao:

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg tøyde alltid godt før, men plutselig etter ca ¾ år fikk jeg helt syke strekkaktige smerter i låret som gjorde at jeg nesten ikke kunne gå. (veldig upraktisk som hundeeier..) Fortale det til en kompis som vet en del mer enn meg om muskler og trening, og han mente det muligens var tøyingen sin skyld, og at jeg kun skulle tøye etter kardio, ikke styrke. Nå har jeg gjort som han sier (men tøying på gulvet hjemme etter kardio blir litt halvhjertet..) og smertene i låret forsvant nesten med en gang, men jeg er gått fra passelig myk til veldig stiv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...