Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe en ny treningsbukse til mannen, men jeg aner jo ikke hvilken jeg skal kjøpe:confused:

Jeg vet jo ikke hva dere menn liker å trene i, så da håper jeg dere her inne kan hjelpe meg litt :)

Vi trener styrke, men buksa trenger ikke være helt feil å løpe i heller :)

Og nå nærmer jo sommeren seg, så om det finnes noe som stopper ca midt på leggen gjør ikke det noe heller :)

Så, hva hadde DU blitt glad for om dama di kjøpte til deg av treningsbukse :)

Fortsetter under...

Personlig så er jeg veldig kresen på klær og det skal kjøpes selv :)

Men hadde blitt veldig glad av å blitt servert en 500g biff med hjemmelaget potetstappe og en kald pils etter en svett trening uten at jeg viste det :D

Nå så trener jeg mest i noe ala denne

http://www.gmax.no/produkt/292906(BC_2)/bula-sport-jog-pants-herre/

Funker til styrke og chilling hjemme :)

Men "funker" ikke til jogging pga det er bomull

Men hadde blitt veldig glad av å blitt servert en 500g biff med hjemmelaget potetstappe og en kald pils etter en svett trening uten at jeg viste det :D

+1 :thumbsup:

Og takk for fint tips ang ny treningsbukse!

Biff lager vi rett som det er, har 2 hjorter og et rådyr i frysen:) Sjelden vi ikke trener sammen, har ikke skjedd ennå, så da er det litt vanskelig å overraske han med det:P

Men takk for tips om buksa ;)

En hund

En liten hund

En liten tøff hund

En lite tøff og kul hund

En $%#& Mops med nan Frode.

Da hadde jeg blitt glad da!

Til å trene i :p

Mopser er kule de, bare synd det er så mye medfødt sykdom som følger med dem :( Hjerteproblem, øyeproblem, fare for overoppheting pga trange luftveier etc... Så si til den som du ønsker deg en sånn av at de må sjekke linjene grundig, ellers kan du risikere å måtte avlive den etter altfor kort tid

Til å trene i :p

Mopser er kule de, bare synd det er så mye medfødt sykdom som følger med dem :( Hjerteproblem, øyeproblem, fare for overoppheting pga trange luftveier etc... Så si til den som du ønsker deg en sånn av at de må sjekke linjene grundig, ellers kan du risikere å måtte avlive den etter altfor kort tid

Aii aii! Snakk om å ikke være tilstede. Beklager! :)

Uff ja, det er desverre det man må regne med når man skaffer mops. Familien har mops, søteste.

ON TOPIC

Gavekort? da kan du og han gå selv hente ei treningsbukse :) Safe og det blir han sikkert glad for :)

Annonse

Er vell ingen gutter som trener som hadde sakt nei til noe fra gasp? Men siden de fleste buksene i fra gasp ikke akkurat er laget for å jogge i, hva med en shorts? Det går jo trossalt mot varmere tider som du sier :)

146_Gasp_Gasp_No1_mesh_shorts_2.jpg

Eller

190_Gasp_Gasp_Fleece_cargo_shorts__1.jpg

De kan man trene i, jogge i, og shorts er jo myye bedre å chille i enn ei bukse! :) Jeg hadde iallefall blitt takknemlig om jeg fikk noe sånt :thumbsup:

Er vell ingen gutter som trener som hadde sakt nei til noe fra gasp? Men siden de fleste buksene i fra gasp ikke akkurat er laget for å jogge i, hva med en shorts? Det går jo trossalt mot varmere tider som du sier :)

146_Gasp_Gasp_No1_mesh_shorts_2.jpg

Eller

190_Gasp_Gasp_Fleece_cargo_shorts__1.jpg

De kan man trene i, jogge i, og shorts er jo myye bedre å chille i enn ei bukse! :) Jeg hadde iallefall blitt takknemlig om jeg fikk noe sånt :thumbsup:

Er utrolig mange som hadde sagt nei til gasp, inkludert meg. Utrolig stygge klær!

Gasp er helt greit, men liker selv Better bodies feks bedre da de ikke er fult så baggy...

Bukser som går til midt på leggen er det vel ingen gutter/menns om går med frivillig?

Løping er uansett best i løpethights, så å kjøpe noe som dekker begge deler er vel egentlig ikke mulig..

Annonse

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...