Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, herlig.. Passet ikke veldig da:

Du trenger egentlig å ikke trene så mye som de andre fordi du er så aktiv: WTF? Jeg har sittet mer eller mindre stille de siste 10 årene, bortsett fra på jobb:P

Det vil motivere ytterligere om du velger en treningsform med andre mennesker sånn at du kan få en god prat: :rofl: Neppe, sosial angst så jeg tørr nesten ikke snakke med folk;)

Passer å trene i en gruppe: Se svar over ;)

Vil også like å trene sammen med partneren din: Det stemmer da, og han er den eneste jeg vil trene sammen med, og da kun vekter :) IKKE ballspill og squash. Dvs, siste har jeg aldri prøvd, så det vet jeg ikke :)

Annonse

Hahahaha jeg failer visst som jomfru gitt... Var jo ikke nevnt noe som helst om styrketrening:( Men det andre stemte hvert fall da :p

Det stod trening på treningssenter på noen. Kanskje styrketrening havner under det? :confused: Tviler litt på det egentlig. :p

Annonse

Nei men så bra da. Jeg er tvilling, og jeg er så sosial og aktiv ellers at jeg egentlig ikke trenger å trene. Om jeg til nøds må bør jeg velge en treningsform som er sosial og hvor jeg kan "slå av en god prat" samtidig. Jiisas...Er det noe rart folk vet generelt svært lite om kost og trening, når det er slike artikler som når den kulørte presse??

La ut bilde av en artikkel fra Norsk Ukeblad i tråden Det dummeste du har hørt, og siden så mange gjerne ville se hva det står om sitt stjernetegn så lager jeg en ny tråd for dette her. :D Er glad for at vi alle nå kan begynne å trene riktig, har en mistanke om at det er mange av oss som har gjort feil i mange år..

Vekten:

[ATTACH]16783[/ATTACH]

Væren:

[ATTACH]16784[/ATTACH]

Tyren:

[ATTACH]16785[/ATTACH]

Tvillingene:

[ATTACH]16786[/ATTACH]

Jomfruen:

[ATTACH]16788[/ATTACH]

Løven:

[ATTACH]16790[/ATTACH]

Steinbukken:

[ATTACH]16791[/ATTACH]

Skytten:

[ATTACH]16792[/ATTACH]

Jeg er skytten, og må si at akkurat på dette innlegget stemte det igrunnen ganske godt.. ! hehe

Skorpionen:

[ATTACH]16794[/ATTACH]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...