Gå til innhold

Ingen Iphone 5 haha


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Rimlig sikker på at om de hadde kommet med samme mobil, bare kalt den 5 så hadde folk ikke klagd så fælt.

Om man har fulgt Apple en stund, så vet man at de sjeldent redesigner så raskt etter å ha lansert en modell (med unntak av noen rare imacs), de har stor tro på designet sitt (med stor grunn; Jon Ive <3) De er trossalt ledende i verden på produkt design.

De kommer samtidig (eller dvs i dag/morgen) med IOS 5, som får mye nye funksjoner.

Iphone 4s er raskere, og har mange nye artige funksjoner, helt som forventet.

Noen mobilbrukere er opptatt av best stats med 3dkamera, størst skjerm, helt nytt design (utseende) og alt sånn drit, samt et os som er fylt opp av masse dritt som alle kan produsere apps til, uten noen form for krav, som gjør mobilen usikker og til sirup,

andre er opptatt av god kvalitet, samt god brukervennlighet. Hver sin smak, hver sin bruk :)

Apple vet hva de gjør, og de gjør akuratt som forventet. Så får heller hipstere og kritikere bli skuffet, se ned på alle som bruker Apple-produkter (og det er en del) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007

Apple har jo et mønster da, som jeg tror de kommer til å holde på: iPhone 3, iPhone 3g iPhone 3gs, iPhone 4, iPhone 4s. Jeg tror også at det kommer en iPhone 4gs neste høst og så året etter kommer 5'en:) Hvertfall hvis de skal følge det mønsteret de har hatt frem til nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple har jo et mønster da, som jeg tror de kommer til å holde på: iPhone 3, iPhone 3g iPhone 3gs, iPhone 4, iPhone 4. Jeg tror også at det kommer en iPhone 4gs neste høst og så året etter kommer 5'en:) Hvertfall hvis de skal følge det mønsteret de har hatt frem til nå;)

Hadde vært kult om de kom med en med 4g ja, men synd at nettet er litt dårlig utbygd foreløpig.

Var noen rykter om 4g allerede i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iphone 4s skal kjøpes!!!! du kan snakke til den! 8 mega pixl er også digg.

Jeg kan snakke både med blomsterpotten min og meg selv. Får aldri noe fornuftig tilbake fra noen av dem. Har aldri fått noe fornuftig tilbake fra et Apple-produkt uansett, så forventer samme nytte av den som blomsterpotten min hjemme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...