Gå til innhold

Fettforbrennere; bare tull?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

varierer vel sikkert litt, men jeg tror mange har liten effekt, spesielt for de som ikke allerede har veldig lav %, og ser etter det lille ekstra for å komme i konkurranseform. Men det finnes jo matvarer, som feks chili, som skal øke forbrenningen aldri så lite, og vet at det finnes fettforbrennere med chili.

MEN, har du ikke et kosthold rettet 100% mot fettforbrenning, tror jeg ingenting hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du tenker ut ifra meg for eksempel, jeg ser ikke etter det lille ekstra for å komme i konkurranseform, men for å komme meg videre ned over. Mål 1 er 25% i fettprosent (jeg er rundt 30 nå). Det er bare sånn tall jeg tror, basert på sånn teit vekt som ikke sier i nærheten av det du er, men la gå. Har det da noen effekt?

Sett at kostholdet faktisk er bra, selvfølgelig. Og styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg også tenker. At jeg vil oppnå samme effekt med å bare være flink med kostholdet og ikke minst treninga. Treninga er utrolig nok ikke noe problem, men kostholdet kan bli litt blæh av og til. Ikke dårlig eller noe, bare slitsomt å telle og vurdere alt. Men sånn er det, vil man noe så krever det både tid, energi og ikke minst masse vilje :)

Får vurdere å bruke penger på det når jeg har funnet ut hvordan man kan spise folie og drite ut penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil komme deg raskt ned til 25% kan du jo prøve PSMF i et par uker? Burde gjøre susen.

Har vurdert det, men litt usikker på om jeg vil begi meg ut på det. Jeg har en samboer som ikke er så begeistra for at jeg er så strikt på kostholdet, ikke at det er problemet, men jeg har hatt problemer med sf i flere år og det er først det siste året at jeg vil si jeg har blitt frisk fra det. Og hun er litt redd for at slike ting skal kaste meg ut i det, igjen.

Men, på PSMF skal en vel være litt forsiktig med trening også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert det, men litt usikker på om jeg vil begi meg ut på det. Jeg har en samboer som ikke er så begeistra for at jeg er så strikt på kostholdet, ikke at det er problemet, men jeg har hatt problemer med sf i flere år og det er først det siste året at jeg vil si jeg har blitt frisk fra det. Og hun er litt redd for at slike ting skal kaste meg ut i det, igjen.

Men, på PSMF skal en vel være litt forsiktig med trening også..?

Burde ikke trene så alt for mye nei.

http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

http://myrevolution.no/s/hurtig-vektnedgang-med-psmf/

Hvis du har slitt med sf er det nok ikke så alt for lurt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg at mange av de gir deg "ekstra energi uten energi," som gjør at du ubevisst beveger deg, men det kommer jo litt an på hvilken fettforbrenner du kjøper (forskjellige ingredienser, forskjellige virkemåter). Foreløping har ikke prøvd noen, men kjøpt meg en liten boks, dermed også billig, fra Iherb (har selvfølgelig sjekket ingrediensene) for morroskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke trene så alt for mye nei.

http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

http://myrevolution.no/s/hurtig-vektnedgang-med-psmf/

Hvis du har slitt med sf er det nok ikke så alt for lurt nei.

Ja, jeg er litt usikker på om det er noe for meg. I første omgang tror jeg heller at jeg får akseptere at ting tar tid :) og gjøre det på den litt sunnere måten (for mitt hode iallefall :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er litt usikker på om det er noe for meg. I første omgang tror jeg heller at jeg får akseptere at ting tar tid :) og gjøre det på den litt sunnere måten (for mitt hode iallefall :p)

Høres bra ut. Har prøvd en fettforbrenner fra England. Meltdown (anbefalt av Martin Berkhan), merker i alle fall forskjell på appetitten. Første gang jeg prøvde den tok jeg 2 kapsler, og etter å ha spist et lite måltid var jeg så mett og hadde så liten matlyst at jeg holdt på å spy. Kanskje litt placebo, men det gjør det i allefall lettere å spise mindre på diett. Bruker den dog kun før fastende cardio nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noe poeng i å kjøpe dyre fettforbrennere? Har de noen som helst effekt eller er det bare waste of money å bruke 349 kr for en boks med slike?

Nå vet jeg at det er mange forskjellige, men jeg bare spør sånn generelt :)

Kort sagt Ja. Litt lenger svar: Det kommer veldig ann på, og man bør vær 95 % på diett og trening før man i det hele tatt vurderer det. Mangen av de inneholder også store mengder koffein, noe som ikke alltid er like bra. Syns Haugen oppsummerer det ganske fint her:

hopp ut til ca 11 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop kjøpt meg SAN Pure CLA 1250 fra Gymgrossisten, mest for mental styrke tror jeg, aner ikke om den virker ;) prøver å få vekk magekulen og sidefettet, kuttet mye ned på kal.inntaket ( diett.no min nye gud ( les guide ) ) Men hva jeg burde spise for å få det til aner jeg ikke, men som jeg tenker, det kan jo ikke skade å ta de, funker de så hey!

Om noen har erfraringer fra den så er jeg takknemlig for svar også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan si det så enkelt som at det du har lov til å kjøpe i Norge uten resept ikke fungerer for annet enn å gjøre lommeboken din slankere. Noe av det du kan kjøpe i utlandet og ta inn i Norge uten å bryte loven vil hjelpe litt, MEN - vi snakker om kanskje 2-5%, så den største vektnedgangen kommer nok av at du ikke lenger har råd til å kjøpe nok mat til å gå opp i vekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næringsinnhold:

pr. kapsel

Kalorier

12 kcal

Kalorier fra fett

12 kcal

Fett

1 g

- derav fettsyre

0 g

- derav transfettsyre

0 g

Kolesterol

0 g

Ultra rent og høy konsentrat saflorolje (carthamus tinctorius) (frø) (min 80% CLA)

1250 mg

Konjugert linolsyre

1000 mg

Cis-9, Trans 11 isomer

450 mg

Trans 10, Cis-12 isomer

450 mg

Andre Isomer

100 mg

Oljesyre

100 mg

Palmitinsyre

63 mg

Staeric Acid

24 mg

Ingredienser: Gelatin, glyserin, renset vann, riskli olje, johannesbrødkjernemell, polysorbat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne holdningen til fettforbrennere: "Dersom man hadde funnet opp en pille som hadde vært en effektiv fettforbrenner uten å gi kjipe bivirkninger, hadde man mest sannsynlig fått Nobelprisen i medisin for å bidra til å redusere overvektsepedimien." - Fritt sitert etter foreleser i medisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp bestilt meg en boks Anabolic beast fra Gymgrossisten! Den får jeg masse energi av. Den gjør at jeg tar i mye mer på trening. Kondisjon og styrkemessig. Samtidig svetter jeg mye mer av den også :) Dette vil jo i det lange løp ha en liten innvirkning på hvor fort fettprosenten går ned!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...