Gå til innhold

Zyzz


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Hvis jeg da finner ut at jeg vil bli den beste til å løpe 100 meteren, så er det ikke fordi det allerede finnes de som er gode til det, men fordi jeg har lyst til å bli god i det.

Det er vel der vi er uenig, jeg mener det ikke går ann å (for å bruke eksempelet vi holder på med) ville bli best til å løpe 100 meteren, uten å faktisk synes at det er kult at noen andre har klart det før deg ---> dermed se opp til de. Det virker bare ulogisk, hvorfor skulle du ønske å oppnå noe som du ikke synes er kult? og hvis du synes det er kult så ---> ser opp til de. På den andre siden så er det også det som gjør at vi er enig, fordi jeg forstår du ikke "ser opp til" f.eks Gandhi fordi det han har oppnådd har ingenting med ditt liv eller dine mål å gjøre, selv om det han har gjort er kult. Jeg er u/enig med deg :p haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

mmm... love <3

Gidder ikke å lese alt, men synes ikke at vi skal uttale oss så veldig om at steroider er "juks" :) Innenfor bodybuilding (sporten) så er det vell egentlig ingen som stiller på senen, uten å ha "vært borti noe" ;) Kjenner det er litt skummelt å skrive dette, men mååå bare få det ut. Jeg vet jo "ingenting", men hallo... Og selv om ALLE driver med disse "bolene" så betyr ikke det at det er JUKS, burde ikke da alle bolerene kommet på 1.plass...? Kan 1.plassen ha noe med at en faktisk må JOBBE for resultatene, selv om en får litt hjelp?

Tror det er mange som hadde blitt overasket på hvor mange som bruker steroider (hva skal jeg kalle det for egentlig?), det er ikke bare disse 16 år gamle taperene som ser ut som feite-bole-gutter som bruker <- de teller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
mmm... love <3

Gidder ikke å lese alt, men synes ikke at vi skal uttale oss så veldig om at steroider er "juks" :) Innenfor bodybuilding (sporten) så er det vell egentlig ingen som stiller på senen, uten å ha "vært borti noe" ;) Kjenner det er litt skummelt å skrive dette, men mååå bare få det ut. Jeg vet jo "ingenting", men hallo... Og selv om ALLE driver med disse "bolene" så betyr ikke det at det er JUKS, burde ikke da alle bolerene kommet på 1.plass...? Kan 1.plassen ha noe med at en faktisk må JOBBE for resultatene, selv om en får litt hjelp?

Tror det er mange som hadde blitt overasket på hvor mange som bruker steroider (hva skal jeg kalle det for egentlig?), det er ikke bare disse 16 år gamle taperene som ser ut som feite-bole-gutter som bruker <- de teller ikke!

Men jeg tenker at det uansett er dumt/synd at man skal "måtte" bruke det. Jeg synes ikke det er imponerende med en fysikk som er oppnådd med juks, for ja, jeg ser på det som juks:) konkurranser eller ikke, jeg hadde tålt å være litt mindre enn de andre og kanskje ikke vinne, om jeg visste med meg selv at fysikken min kom ene og alene av blodslit og "naturen". Zyzz hadde sikkert en vilje av stål i tillegg, men jeg håper det finnes bra forbilder med stålvilje som IKKE bruker bol, som man kan se opp til...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenker at det uansett er dumt/synd at man skal "måtte" bruke det. Jeg synes ikke det er imponerende med en fysikk som er oppnådd med juks, for ja, jeg ser på det som juks:) konkurranser eller ikke, jeg hadde tålt å være litt mindre enn de andre og kanskje ikke vinne, om jeg visste med meg selv at fysikken min kom ene og alene av blodslit og "naturen". Zyzz hadde sikkert en vilje av stål i tillegg, men jeg håper det finnes bra forbilder med stålvilje som IKKE bruker bol, som man kan se opp til...:)

ja, håpe du finne någen.. fordi utenom innfor styrkeløft og buddisme tror eg det e få av de..

bodybuilding,kampsport, strongman og de mest "attraktive" sportene e jo der det e mest fans og doping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...