Gå til innhold

Zyzz


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir rett og slett kvalm av han.

Det at noen kan finne motivasjon i han er for meg helt umenneskelig.

Ser ikke noe spesielt i han utenom douchebag attituden og Jersey shore håret hans.

Hat meg så mye dere vil..

:)

Vitsen med og skrive en sånn post? Liker du og lage kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitsen med og skrive en sånn post? Liker du og lage kvalme?

Det er en tråd om zyzz.

Så dere skal få lov til å snakke om hvorfor dere liker han men jeg skal ikke få lov til å si min mening?

Jeg følger ikke tankegangen din her.

Om folk ikke liker meningen min så er det helt greit det, men når en 30 år gammel mann begynner å gjøre narr av en 16 år gammel gutt så går det litt for langt.

Men jeg kan nok ikke si mer enn at jeg synes synd i han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, du kommer jo her å skriver sjit, rakker ned på folk og kaller de idioter. Finnes ikke det spor synd på deg. Sånn, kom deg vekk. At du er en 16 år gammel gutt gir deg ikke frikort fra de som er eldre. Velkommen til internett.

Vel, voksne folk har litt mer vett i hodet enn unger så du burde da vite hva som er riktig og hva som er galt.

Det er en stor forskjell på det å legge ut bilde av andre og det å kalle de en idiot.

Og jeg har overhode ikke prøvd å få medlidenhet her om det er det du tror, jeg er ikke noe bedre enn deg, vise versa.

Litt ironisk at du snakker om å rakke ned på folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her små'n.

Det med bildet... Jeg skrev faktisk bare at jeg ikke kunne fatte at noen som er på et så tidlig stadie med treningen ikke kunne bli inspirert av den sinnsykt råe fysikken til Zyzz. Du har selv valgt å legge ut bilder på et offentlig forum. Ikke syt om det bildet blir sitert.

Du sitter og å snakker drit om en person som ikke er hos oss lenger, som ikke har noen måte å forsvare seg på.

Du var og den som startet den negative tonen og bruken av styggord i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her små'n.

Det med bildet... Jeg skrev faktisk bare at jeg ikke kunne fatte at noen som er på et så tidlig stadie med treningen ikke kunne bli inspirert av den sinnsykt råe fysikken til Zyzz. Du har selv valgt å legge ut bilder på et offentlig forum. Ikke syt om det bildet blir sitert.

Du sitter og å snakker drit om en person som ikke er hos oss lenger, som ikke har noen måte å forsvare seg på.

Du var og den som startet den negative tonen og bruken av styggord i denne diskusjonen.

Jeg følte at du bare prøvde å latterliggjøre meg, om jeg har oppfattet det feil så beklager jeg.

Jeg digger fysikken til zyzz, og den første kommentaren min var idiotisk. Jeg var for ignorant til å se hvorfor han inspirerte folk. Gikk jo ifra i en syltynn fyr til et beist. Jeg siktet mer til måten han framsto på, såvidt jeg vet så kunne jo han ha vært kjempesnill.

hvordan skulle Aziz kunne forsvare seg?

Nå som jeg har kommet ut av den lille boblen min, så ser jeg at jeg startet alt dette tullet-

Jeg har beklaget veldig mye på forumet i det siste, jeg må begynne å tenke over hva jeg skriver.

Beklager om noen av dere ble støtt av det jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nettopp det. Han kan ikke det. Normal folkskikk å ikke prate stygt om de døde.

Han har selv sagt at oppførselen hans er bare for lols. Flere ganger. Guess u missed that part, eh?

:)

Burde kanskje sette meg litt mer inn i det jeg prater om.

Bøyer meg i støvet og innrømmer at jeg liker denne videoen, spesielt 02:20-03:50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zyzz gir meg tidenes inspirasjon, og sånn han oppfører seg på filmer er bare skuespill. Noe som tydlighvis falt i smak hos jævlig mange mennesker med tanke på hvor populær han er. Alle vennene hans beskriver at han var en helt annen person til vanlig, beina planta på bakken, ydmyk og karismatisk.

Haters gonna hate, still mirin aziz <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd å supersette skullcrushers/close grip bench press? Leste at zyzz brukte å gjøre det, må faktisk si jeg digger denne superset øvelsen:p Brenner i triceps :D

Har prøvd det, fungerer bra om ikke skullchrushers skaper problemer i albueleddet for deg. Personlig kan jeg ikke ta skullcrushers uten og bli knulla av smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i found the internet.

Our father of aesthetics , who art in heaven.

Zyzz be thy name

Thy mirrin come, thy training chest on monday will be done.

At home as it is in the gym.

Give us today our daily protein, and forgive us for our cheatmeals, as forgive those who use celltech against us.

For thine is the jelly, the oats, and the squats.

Forever and ever mirrin.

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...