Gå til innhold

Hva spiser du som lørdagskos? :)


Gjest

Anbefalte innlegg

her blir det litt lakris, også sushi som blir kosen i kveld =) Alltid pleid å stappe i meg masse smågodt, grøt og alt annet man ikke skal spise midt i uka, men orker ikke å gå å være kvalm hver eneste "spisedag" lengre, så blir bare liiitt ekstra kos. Får så my bedre samvittighet også da :thumbsup:

Helt enig med deg, men akkurat grøt spiser jeg så ogsi hver dag til frokost da :p havregrøt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

søndag er egentlig en bra dag å trene på, da det ofte ellers er lite som skjer, men tvinger megselv ofte til å la vær, eller tar en rolig økt eller en tur på fjellet, er jo viktig å la musklene slappe litt av innimellom :)

mhm,det er sant :) Så får se hva jeg gjør,er jo student å er i praksis på videregående skole,har elever i gym,så må nok gjøre noe skolearbeid :o bah,men får se hva som skjer,er bare å følge meg på bloggen jenter hadde vært koselig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrø

Havregrøt vær morgen her <3 klarer meg ikke uten,men er mye karbohydrater da,å ikke så mye protein men du får så mye energi å kan gå lenge uten å være sulten,GENIALT :D

mhm, elsker det..før var det alltid frokost, men nå pleier jeg å ligge "dagens porsjon" til før trening, for da er det jo bra med litt mye karbohydrater :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter offshore, så her var det indrefilet av storfe til frokost (går nattskift)

Etterfølgt av ett handlenett med snop og brus (potetgull, 1kg peanøtter, Nidars favoritter, en pose twist, en pose seigmenn og 6 bokser brus), skal prøve og ikke spise alt :sick:

hehehe,var mye :p klar for en økt i morgen virker det som :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

somregel en ekstra stor middagsposjon, smågod (med sjokolade) og et eller annet hjemmebakt :) I går ble det sunnere og proteinrike polarbrød. nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...