Gå til innhold

Hva spiser du som lørdagskos? :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt lørdag som kosedag, og før innebar det så mye smågodt, is og chips jeg bare orket. Men sånt frister ikke lenger engang, er jo så utrolig mye godt som er sundt i tillegg, som jeg liker myye bedre å spise. I dag har jeg kost meg med speltlumper med mager vaniljekesam, kanel og splenda (beste jeg vet, måå prøves) og mango..tar meg kansje en nutrilett sjokolade (den med melkesjokolade og karamell er døødsgod) og litt lett sjokolade is senere :) I går koste jeg meg med "sjokoladepudding" av stivpiskete eggehviter med gelatinplater, sukrin og kakopulver, NAM.

Hvorfor spise sjokolade og snop når det er så sykt mye annet godt man kan spise som er mye bedre for kroppen?

Hva spiser du når du skal kose deg :D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er helt enig i at man av og til kan spise sjokolade og snop og alt med god samvitighet når man er sunn ellers, men det frister meg bare ikke, når jeg vet det er så mye "sundt", eller vertfall sunnere som jeg liker minst like godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er helt enig i at man av og til kan spise sjokolade og snop og alt med god samvitighet når man er sunn ellers, men det frister meg bare ikke, når jeg vet det er så mye "sundt", eller vertfall sunnere som jeg liker minst like godt :)

Er helt enig med deg,skal ikke hive innpå mengder med sjokolade selv om det er Lørdag,noen få biter er greit,men til en vis grad. Det er min mening da,så har jeg trent i dag så legger jo ikke på meg av dette ikveld,men angrer nå,klarer meg fint uten :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier alltid å ha treningsfri på søndager, bare for å la musklene slappe litt av så jeg er klar for en ny uke :p

Det er bra,sånn har jeg også det :) Men blir jo så påvirka av fitnessbloggen når jeg ser folk trener på søndag, hvile kan jeg gjøre når jeg sover,men er VIKTIG å hvile musklene sånn at de er klar for en hard uke :) Får gå en tur elns hvis det blir fint vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg,skal ikke hive innpå mengder med sjokolade selv om det er Lørdag,noen få biter er greit,men til en vis grad. Det er min mening da,så har jeg trent i dag så legger jo ikke på meg av dette ikveld,men angrer nå,klarer meg fint uten :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er viktig å kose seg litt og, spiser sjokolade hvis jeg har lyst på :) men f. eks på jentekvelder og alle ender med å sitte å syte over hvor kvalm de er av alt snopet, gir det en mye bedre følelse å ikke ha trøkket meg full i dritt selv, klarer meg så fint uten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten aldri fri på søndager, liker heller å ta treningsfri på onsdager jeg :) Eller når det passer.. :)

Hehe,hvis kroppen min sier NEI så er det greit men når kroppen skriker etter å få dra på trening så drar jeg kroppen på trening uansett om jeg har trent 7 ganger i uka :p så lenge jeg fø,ler meg frisk,så varierer jeg mye når det kommer til trening også,kommer ikke til å kjøre styrke i morgen for det gjorde jeg i dag,så en gåtur skader ikke på musklene så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det litt lakris, også sushi som blir kosen i kveld =) Alltid pleid å stappe i meg masse smågodt, grøt og alt annet man ikke skal spise midt i uka, men orker ikke å gå å være kvalm hver eneste "spisedag" lengre, så blir bare liiitt ekstra kos. Får så my bedre samvittighet også da :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er viktig å kose seg litt og, spiser sjokolade hvis jeg har lyst på :) men f. eks på jentekvelder og alle ender med å sitte å syte over hvor kvalm de er av alt snopet, gir det en mye bedre følelse å ikke ha trøkket meg full i dritt selv, klarer meg så fint uten :p

hahaha,ja er mange jenter der ute som tror de kan hive innpå alt i verden på en lørdagskveld,men da er de nok på bærtur :p men folk er forskjellig :) :) jeg har ikke behov for brus og godteri på lørdager men hvis jeg har lyst på så kjøper jeg en sjokolade,ikke noe mer,må velge,enten vin,pizza,godteri eller brus :p så i dag ble det sjokkis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra,sånn har jeg også det :) Men blir jo så påvirka av fitnessbloggen når jeg ser folk trener på søndag, hvile kan jeg gjøre når jeg sover,men er VIKTIG å hvile musklene sånn at de er klar for en hard uke :) Får gå en tur elns hvis det blir fint vær :)

søndag er egentlig en bra dag å trene på, da det ofte ellers er lite som skjer, men tvinger megselv ofte til å la vær, eller tar en rolig økt eller en tur på fjellet, er jo viktig å la musklene slappe litt av innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det litt lakris, også sushi som blir kosen i kveld =) Alltid pleid å stappe i meg masse smågodt, grøt og alt annet man ikke skal spise midt i uka, men orker ikke å gå å være kvalm hver eneste "spisedag" lengre, så blir bare liiitt ekstra kos. Får så my bedre samvittighet også da :thumbsup:

Enig med deg :) man skal ikke bli helt FANATISK,det kan gå over til en ond sirkel å det vil vi ikke ha noe av jenter? Vi bygger muskler å vi blir nok så fit så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...