Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ah, dette så dritgodt ut... Men sliter litt med tanken på å ha tunfisk til frokost. Jeg elsker tunfisk, men til frokost...?:huh: Men det er vel bare en vanesak, kanskje jeg liker det om jeg prøver;) Jeg er generelt ikke noe frokostmenneske, så her er det kun havregrøt eller lavkarbobrød som går ned...

Idag fristet det ikke med havregrøt, smoothie pleier jeg å ha til kvelds og min faste lunsj er jo cottage cheese og kesam så blir litt kjipt å spise samme til frokost og lunsj! Er ikke super glad i tunfisk, men hår bra npr det er godt kryddret og blandet med egg og Såklart ketchup på toppen :)

uhm ja,menneh,ikke for i dag;) Og det er i dag jeg trengte tips. Og jeg liker nye tips jeg,ikke gamle. Og jeg tror et er lov å lage flere tråder som ligner på en annen :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...