Asster Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Omelett med kalkunskinke, paprika, løk, ruccola og cottage cheese:) Siter
Ulrikke Mathisen Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Havregrøt med sukrin & kanel og et stekt egg Siter
fff Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Spiser frokost/lunsj nå 1 boks CC og 1 boks Tunfisk. Siter
BJARNEBJØRN Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 kaffekaffekaffe, omelett med 2 egg, 1 eggevite og spinat,tomat og brokkoli+ 3 ss vann. Siter
linek86 Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 "timich skrev: Ah, dette så dritgodt ut... Men sliter litt med tanken på å ha tunfisk til frokost. Jeg elsker tunfisk, men til frokost...? Men det er vel bare en vanesak, kanskje jeg liker det om jeg prøver;) Jeg er generelt ikke noe frokostmenneske, så her er det kun havregrøt eller lavkarbobrød som går ned... Idag fristet det ikke med havregrøt, smoothie pleier jeg å ha til kvelds og min faste lunsj er jo cottage cheese og kesam så blir litt kjipt å spise samme til frokost og lunsj! Er ikke super glad i tunfisk, men hår bra npr det er godt kryddret og blandet med egg og Såklart ketchup på toppen Siter
Raggs Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Smootie (cotage cheese, jordbær, banan, havregryn, melk) Siter
WarriorPrincess Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Smoothie her med:) med banan, ananas, melon, papaya, appelsinjuice og selolje:) Og den obligatoriske kaffen selvfølgelig:) Siter
Metal_Barbie Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Skrevet 8. mars 2012 "nano skrev: Finnes allerede en tråd om akkurat det samme... uhm ja,menneh,ikke for i dag;) Og det er i dag jeg trengte tips. Og jeg liker nye tips jeg,ikke gamle. Og jeg tror et er lov å lage flere tråder som ligner på en annen Kristin Charm 1 Siter
MJF Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 4 egg, litt ost, 250g blomkål og brokkoli, 1 ss peanøttsmør og honning, 5 dl helmelk + kreatin, d-vitamin og rhodiola rosea Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.