Gå til innhold

Du vet du er matvrak når...


Athene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..når du bruker 15-20 min på et kilo hjemmelagd burger.. (oh yes, mens svigers var på besøk :p)

..når alle på jobb bitcher fordi de synes du bruker mye pålegg. (hva er det med å bare bruke 1 skive kjøttpålegg pr skive? o.O )

..når du blir overlykkelig av å spise middag alene, så du kan lage alt for mye mat og spise alt sammen på rekordtid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

... når det planlegges noen dager feltarbeid i det ene faget dette semesteret, hvor universitetet betaler for losji og vi må betale for 3 måltider/dag selv og ikke får spise medbrakt på, og første respons er "men hvis tre vanlige måltider per dag er alt vi får og jeg trenger mye mer, kan jeg få lov til å ta med mat i tillegg da? ellers kan jeg love at jeg er en veldig dårlig student allerede på dag nummer to!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spiser 900 gram indrefilet til middag uten å bli nevneverdig mett.

Eneste dagene jeg føler jeg har masse energi er de dagene jeg spiser over 4000 kcal.

Skjønner ikke hvordan folk har problemer med å bulke! Bulketiden er den beste tiden.

En stor grunn til at jeg trener styrke er fordi da kan jeg spise mer! omnomnom

2liter isboks går ned uten problem.

Spiser 2 sandwichpakker (Isen) på 20 min for kos.

Når man først stikker til kebabbutikken så kjøper man 2 kebabmiddager og en kebab.

Magen har blitt immun mot brød, blir ikke mett av 10 brødskiver engang.

Du planlegger cheatday måneder i forveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når du har seks egg igjen i eggekartongen og lurer på om du ikke skal kjøpe inn egg i dag (lørdag), for det er jo tross alt søndag i morgen, ...men kommer på i siste liten at det finnes søndagsåpne butikker hvis worst case scenario skulle vise seg å skje. Må jo tross alt ha nok til lørdag, søndag og matpakker på mandag :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Når du spiser på restaurant og betaler 220kr for ett usselt biffmåltid uten å bli mett, for å deretter måtte dra rett hjem å spise ett stor måltid med havregrøt. Og det eneste du klarer å tenke på er hvor mange bokser med cottage cheese du kunne fått for de 220 kronene. DEN følelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Når du spiser på restaurant og betaler 220kr for ett usselt biffmåltid uten å bli mett, for å deretter måtte dra rett hjem å spise ett stor måltid med havregrøt. Og det eneste du klarer å tenke på er hvor mange bokser med cottage cheese du kunne fått for de 220 kronene. DEN følelsen...

hehe... Vi satt 30 snekkere på sas hotellet på fornebo etter kurs , og hadde forsåvidt fått en veldig god 3 retters middag, men alle var enige om at porsjonene var usle:p Litt som og spise ost og kjeks, du sulter i hjel før du blir mett:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...