Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bruker det blant annet i stedet for rømme. På vaflene har jeg kesam og syltetøy, til laksen har jeg kesam, som dip bruker jeg kesam og som tilbehør til kjøtt generelt.

Annonse

Skrevet

Signerer det over, bruker det til alt! Alt fra supper(ikke kok den) til hjemmelaget is.

Protip: Kesam og Cottage Cheese kjørt i blender blir veldig sånn kremaktig, synes jeg. Prøv det!

Skrevet

bruk den med gresk dressingmix i, kjempe digg til fisk, som salat dressing osv. Jeg pleier også å blande det med karry og mango chutney å ha til indisk mat, eller bare til kylling. digg!

bland med sjokoladeproteinpulver og litt kakao, melk og sukrin (el. likn) og du får sjokolade mousse (nesten) ;)

Skrevet
bruk den med gresk dressingmix i,

Fint om flere har gode oppskrifter til hvordan man kan lage en god dressing. Jeg er alt for glad i dressing og trenger et litt bedre alternativ. :)

Skrevet
Fint om flere har gode oppskrifter til hvordan man kan lage en god dressing. Jeg er alt for glad i dressing og trenger et litt bedre alternativ. :)

Jeg lager tidenes enkleste hvitløksdressing av kesam, hvitløkspulver, salt og litt sukrin. For litt annerledes smak kan man også ta oppi f.eks sitronpepper og oregano - blir veldig godt :)

Annonse

Skrevet

Kesam med funlight er en slager! Kesam med litt sukrin, kanel, nøtter og bær eller frukt er også kjempegodt:) Jeg bruker også spise kesam med sjokoladeproteinpulver, nam:thumbsup:

Skrevet

Butikken her ville helst ikke ta inn mager kesam, for det gikk alt for lite av det...:confused: (ja, jeg bor veldig avsides). Nå har jeg endelig fått dem til å ta det inn, så nå spiser jeg 4-5 bokser i uka for å sørge for at de ikke slutter med det igjen:whistling: Men smaker jo kjempegodt, og funker til alt!

Skrevet

Jeg sliter alvorlig med å vende meg til smaken av mager kesam, men jobber med saken :)

Et par ting jeg testet den med i dag var som hoveingrediens i en salatdressing, samt sammen med eggehvitefluff som basis for en dessert. Ble overraskende godt faktisk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...