Gå til innhold

Er det dette adressa skal erstatte Robert med?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Andrine Flemmen har jo lenge vært treningsekspert for Sprek, som er et samarbeid mellom Bergens Tidende og Aftenposten (og kanskje fler, men ikke som jeg har registrert). Tviler på at dette er noe forsøk på å erstatte Robert, men av naturlige årsaker kan ikke han levere saker der på en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh no...jeg aner ikke engang hva jeg leste! var hele poenget at senteret iTrain i Bergen hadde valgt å male veggene lilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrine Flemmen har jo lenge vært treningsekspert for Sprek, som er et samarbeid mellom Bergens Tidende og Aftenposten (og kanskje fler, men ikke som jeg har registrert). Tviler på at dette er noe forsøk på å erstatte Robert, men av naturlige årsaker kan ikke han levere saker der på en stund...

Fra spøk til revolver; Har medier dere tidligere samarbeidet med kuttet ut hele Fitnessbloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Svart og grått bør du ikke bruke på trening. Grått nærmest stjeler energi fra deg, sier Steinbo.

Her var det ny viten for meg. Jeg har persert mange ganger i min favoritt trenings t-skjorte som er grå, men kanskje jeg hadde gjort det enda bedre i en ny farge. Har forøvrig to blå nå også, men foreløpig har de ikke overbevist :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra spøk til revolver; Har medier dere tidligere samarbeidet med kuttet ut hele Fitnessbloggen?

Det kan jeg ikke gi deg noe godt svar på, men jeg går utifra at de som har hatt et samarbeid med Robert nå vil revurdere akkurat det. BT uttalte hvertfall at de ikke kom til å bruke han som ekspert mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...