Jane Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Den er i alle fall veldig bra.. Man kan ta fra hverandre dele i bunnen, delen med bladene på og alt det andre så den kan vaskes ordentlig og i oppvaskmaskinen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Den er i alle fall veldig bra.. Man kan ta fra hverandre dele i bunnen, delen med bladene på og alt det andre så den kan vaskes ordentlig og i oppvaskmaskinen Det er jo så absoutt en fordel! Mange blendere som ikke går an å ta fra hverandre, de er jo umulige å få reine... Nei, det er meget mulig det blir denne altså! Jane 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninian Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg fikk Kitchen Aid Blender i bryllupsgave, og elsker den nesten mer enn mannen.. Min beste frokostsmoothie er: 2 dl ananasjuice 1 eple (Aroma er best) 2 ss Exstra Virgin Coconut Oil 35g Hemp-protein 2 ss Kamut 2 ss Spirulina 1 ss Rice Bran Solubles Vann Nam!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gardinstang Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Smoothien min: - 1 glass (ca 1,75 dl) kaldt vann - 1 C-vitamin-brusetablett (hvilke smak du vil!) - 1 kopp (ca 2,5 dl) med fryste bringebær, blåbær og bjørnebær Løs opp brusetabletten i vannet, og hell det oppi en blender. Oppi med bærene og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Smoothien min: - 1 glass (ca 1,75 dl) kaldt vann - 1 C-vitamin-brusetablett (hvilke smak du vil!) - 1 kopp (ca 2,5 dl) med fryste bringebær, blåbær og bjørnebær Løs opp brusetabletten i vannet, og hell det oppi en blender. Oppi med bærene og! Denne skal jeg prøve. Liker det enkelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Min favoritt for tiden er: Appelsinjuice for å dekke knivene i blendern En halv ananas 40 gram bakepro 50 gram havregryn ( eller mer) 2 ss rapsolje Tor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg går alltid for den samme smoothien når jeg lager; - skogsbær - banan - biola naturell / yougurt naturell - eple juice Også supplerer jeg med å ta i linfrø, cottage cheese, havregryn osv. etter behov, sult og hvor energirik jeg vil at den skal ha:) noen ganger tar jeg også i hvetegress eller raw kakao hvis jeg skal være eksprimentell! Tor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 This is a Killer! 250gr Blåbær 2 store bananer 75gr Proteinpulver Vaniljesmak 2-3dl melk EN Episk blå smoothie klar for alle! gardinstang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Lagde en i dag morges.... 200 gram frosne blåbær 200 gram frosne bringebær 100 gram fersk ananas 40 gram Bakepro 6 ss olje 50 gram havregryn Sukkerfri saft som dekker knivene i bunn NAM.... gardinstang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Lagde meg en smoothie gainer akkurat 200 gram frosne blåbær 1 pære 1 dl olje ( kan selvfølgelig droppes ) 30 gram Bakepro Utblanda Funlight Wildberries til å dekke knivene i bunn I overkant av 1000 kcal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noen som vet hvor du får kjøt frossne blåbær? meny Ikke bare meny som har frosne blåbær! Stort sett alle dagligvarebutikker har det:) Kjøpte akkurat en pose selv på coop extra :thumbsup: Men jeg vet de har det på både kiwi, rema 1000 og rimi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniIngrid Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 frossen mango banan lett vaniljeyoghurt/vaniljekesam <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opheliia Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Takk for blenderforslag! Min tok kvelden kan man si..for ei stund tilbake. Lukta ille i hele leiligheten(brannfarlig blender:P)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg begynner nesten alle dager med denne; Biola (jordbærsmak, bringebærvarianten er full av sukker visstnok) 1/2 banan proteinpulver frosne blåbær frosne bringebær Jeg synes hvertfall den er veldig god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheNarsisisst Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Noen som har en skikkelig bulke smoothieoppskrift;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoit Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fikk smoothiemaskin til jul, så da måtte man selvfølgelig teste den Jeg samla sammen det vi hadde av frosne bær og andre ting og det resulterte i: 1.5dl (ca) naturell yoghurt 120g frosne jordbær 80g frosne bringebær 1/2 banan 50g havregryn 2 ss sjokoladeprotein Jeg synes i hvert fall det var kjempegodt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Noen som har en skikkelig bulke smoothieoppskrift;)? Ligger en et par hakk over her på 1000 kcal:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Bruker sjelden smoothies/shakes, men hvis jeg gjør det, blir det stort sett den her: Helmelk 700gram Kremfløte 50gram Whey 60gram Havregryn 100gram Næringsinnhold iflg. diett.no: Energi: 1240 kcal Fett: 56 gram Karbohydrat: 100 gram Protein: 85 gram Serveres umiddelbart og styrtes rett etter trening eller som frokost når jeg har dårlig tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 250 gram helmelk 1 banan 100 gram jordbær 45 gram whey gourmet jordbær/banan 1-2 dl vann om man vil ha den litt mer flytende Smaker altfor godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria Torres Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kjører det enkelt jeg 400g jordbær/bringebær 30g vanilje/sjokolade protein litt sukrinmelis + litt vann namnam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.