Gå til innhold

Ekstrem trøtthet


Indigo

Anbefalte innlegg

Opplever å være veldig, veldig trøtt om dagen. Sovner på bussen til skolen, på forelesning til alle tidspunkt (klokken 8, klokken 10 og klokken 2), på lesesalen og bussen hjem. Det påvirker naturlig nok hverdagen, og selvfølgelig studiet. Får 7-8 timer søvn, og betydelig mer i helgene, så jeg lurer fælt på hva som kan være feil. Opplevd dette den siste mnd omtrent, kanskje litt kortere. Føler meg heller ikke noe fysisk sliten, bare trøtt. Har ikke lyst til å måtte gjøre meg avhengig av kaffe hver dag heller.

Er det noen som vet om noe som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det slik selv om dagen, men tror nok det har noe med at det går mot høst. Om det er ille nå, vær glad dere ikke bor i Nord-Norge, her mister vi jo solen et par måneder og på det værste har vi 4 timer dagslys. DET er gjesping et par måneder det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik selv om dagen, men tror nok det har noe med at det går mot høst. Om det er ille nå, vær glad dere ikke bor i Nord-Norge, her mister vi jo solen et par måneder og på det værste har vi 4 timer dagslys. DET er gjesping et par måneder det :(

Glad jeg ikke bor i nord lengre.. Men jeg påvirkes mye her nede og nå når det er mørkt kl 06:30 når jeg står opp.. Merker stor forskjell på trøttheten nå og for et par mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en 3-ukers periode for en del år siden hvor hverdagen besto i:

- Jobb (8-16)

- Komme meg hjem, spie middag (16-17)

- Sove (17-06)

Dro til legen, men de er jo som regel ubrukelig (jeg skal bli en bedre en..). Tok noen blodprøver og hørte aldri fra henne igjen. Regner med blodprøven var helt OK. Men det å tvinge meg til å holde meg våken litt lengre, spise sunnere og bedre mat, gå en tur, fikk meg i hvert fall tilbake på rett kjør.

Men jeg kjenner det ligger der.. Ettermiddagshviler er livsfarlig ettersom de gjerne varer en god del timer lengre enn planlagt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...