Gå til innhold

bloggfenomenet?


marte89

Anbefalte innlegg

Gjest nobro
P-piller er nok ikke synderen så mye som kjærestekvelder med film og junkfood og inaktivitet er det :D Men det er jo festlig at jenter har en "unnskyldning" som de kan vise til om det sklir ut :p

>implying at østrogen og progesteron ikke har noen sammenheng med fettlagring i tilhørende reseptorer :)

1,5/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I tenårene mine var det aldri en lørdag uten baguette med ost og skinke på mix eller annen junk, skåler med potetgull, fox og sjokolade. Men så var greia at jeg ikke var så interessert i mat generelt og at mat gjerne var noe folk måtte minne meg på ellers. Skolen hadde ikke kantine, det var de grå og kjedelige knekkebrøa, brødskive og en skvett melk. 40kilo veide jeg likevell. Det som gjorde at jeg la på meg var 1. kjæreste= mindre sosial, kosekvelder, film og generelt sitte på ræva istedet for å reke ute med venner. 2. Hallo hormoner, ansvar,stress og voksenliv! 3. Forsøk på å begrense seg selv, første forsøk på slanking = Får øyene enda mer opp for "nei-mat" og får derfor enda mer lyst på det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det JEG lurer på er hvordan de har råd til vesker og smykker fra Mulberry, YSL, Alexander Wang, sko til 10.000 kroner og ferie hele tiden..

GIF MI! :cry:

Jeg kjøper vel omtrent det samme, det gjelder bare å spare mens en bor hjemme :)

Det er mange jenter jeg gikk på skolen med som spiste junk 24/7 og trente ikke, men aldri la på seg. Så det

var ingen nyhet. Ekstrem forbrenning, med andre ord.

Det jeg var mer nervøs over er p-pillepraten i forhold til forbrenning hehe. Er det noen plass man kan lese om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meningsløst å bruke folks påstander om hva de spiser og ikke spiser til noe. Har en kompis som sa han spiste MYE men veide 58 kilo. Han veide 67 kilo etter 6 mnd med tung styrke og monitorering av matinntak...

Flere studier har vist at folks egenrapportering er GROVT feil.

LBM og hormonprofil påvirker i stor grad fettlagring ifht. kaloriinntak. En annen ting er at folk føler forskjellig behov for mat, kanskje de har leptinresistens etc. Dessverre for tjukkasene så blir alle tynne ved å kutte inntak. Kanskje ikke like lett, men fysikkens lover gjelder for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om ekstrem forbrenning. Det handler om at de sannsynligvis spiste lite ellers eller var ganske aktive. Tynne folk tenderer til å overdrive hvor mye de spiser, tykke motsatt. Eksempelvis påstod den runde damen til en kompis at hun vanligvis bare spiste et par brødskiver hver dag. Allikevel var hun stor. Ved revisjon viser det seg jo at hun snakket sant, bortsett fra at hun glemte den daglige bollen ostepop og sjokoladeplaten hun trøkket i nebbet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg trykket på denne tråden trodde jeg for øvrig at den skulle dreie seg om alle de håpløse bloggene til "Jeg har trent i tre uker og skal stille i bodyfitness 2013 <3"-crowden som prøver å legitimere jakten på skjønnhetsidealene sine som noe større med en merverdi. Dette har resultert i hundrevis av meningsløse og kunnskapsløse blogger om mager kesam, katter og sukrin, i spedd daglige formbilder tatt på badet med mobilen med blitz inn i et skittent speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3

Nysgjerrig på hvordan? Sjekk ut selveste heidi alexandra's tips! :rofl:

"

Sulten? Legg deg. Hvis jeg merker at jeg er veldig sulten og ikke kan spise før for eksempel middag fordi jeg da får i meg for mange kcal, så legger jeg meg. Den som sover, synder ikke

"

og den beste:

"

Nå har jeg nettopp kvittet meg med 700 kcal, ah, feels good. Det som er så ille er at jeg alltid får en trang til å spise noe etter jeg har trent, men jeg må liksom holde meg unna - ellers har jeg svettet for ingen nytte. Og det vil vi jo ikke!

"

Hun jenta er dessverre ikke helt god....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid vært sånn selv, kunne spise så mye junk som bare mulig og fortsatt ha pack, men det blir værre etter man begynner og spise ordentlig, etter kostholdet ble bra og jeg begynte og spise 4 ganger så mye og veier 15kg mer må jeg passe litt mer på hva jeg spiser. :p Er mulig de bare spiser junk og nesten ikke noe annet, da er det null stress og være skinny, and who knows, kanskje de bruker noe annet som dere ikke vet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Hanne_

Jeg har sett hun Heidi Alexandra ha PT-time på gymmet mitt :p (Sånn skikkelig zumbajentept som sa hun ville på slanke legger av tåhev :confused: ) Hun så helt gjennomsittlig ut i kroppen, verken særlig tynn eller trent. Så tviler på at hun lever slik hun skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...