Gå til innhold

Slankevenner


Viebie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har

Jeg vil og være med!!

Er 170 høy og *kremt* veier 130 kilo.

Har tatt av 2 på tre uker (cirka)

Vet ikke hvor mye jeg vil ned, men første delmål er -10 kilo.

Klarer jeg det, skal jeg reise en tur på SPA har jeg bestemt meg. :)

Har loggboka Nok er Nok her inne.

Velkommen inn!

Jeg har faktisk også SPA som mål! Ikke fordi jeg trenger det så voldsomt, men fordi jeg tidligere ikke har vært komfortabel med det. Liker ikke behandlinger hvor andre (ukjente) tar på meg, er veldig nære kroppen min, særlig ikke når jeg selv ikke var fornøyd. Så jeg gleder meg mest til å ramle ned på en massasjebenk og klare å slappe av og ikke tenke på at den som masserer legger mer merke til cellulitter,strekkmerker og hengefett enn å gjøre jobben sin. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier! Skal selv ned noen kg.. Veier 76,0 kg og vil helst ned til 60 eller under 60:) Har nå gått skikkelig inn for å klare dette! Vil være fornøyd med meg selv, sliter med det når vekta er som den er og jeg ser ut som jeg gjør (i mitt hode).

Så det her klarer vi sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg med her altså!

Profilbildet mitt er motivasjonen min igjen! Jeg er 173 cm høy å veier 78 kg. Jeg vil gjerne ned på 65 tallet. Så har noen kilo å bli kvitt.

Jeg var flink fra ca september til ca for 2 uker siden. Men etter jul tok jeg et tak , å bestemte meg for å bli strengere da ting gikk litt for sakte for meg . Men nå er jeg på stedet hvil :(

*Såhåpermotivasjonentarmegmedstom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg også på her! Blir skikkelig motivert av alle dere flinke folk med pågangsmot der ute !:)) Heier på alle uansett om det er 5 eller 30 kg dere skal ned ;) Flott med en støtteforum.

Selv er jeg 21 kg lettere enn hva jeg var på mitt tyngste, men de kiloene la jeg på hylla for noen år siden. Har siden mars 2010 gått fra 109 til 101 (september). Og her ligger jeg da å duver. Ser ikke ut som om jeg skal komme meg under 100. Fortvilende. Trener og har spist lavkarbo. Men etter litt tips å råd her inne skal jeg prøve å kutte ned mer på fettet og opp med proteininntaket. Så får vi se om noe løsner :))

Er forresten 1.79 høy, og første delmål er rett å slett å komme under 100 ( 98 kg) :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med !! :D

Ble utrolig motivert av å lese hvor flinke dere er!! Sinnsykt bra!

Jeg er selv 175 cm, ca 95 kg.. litt redd for vekta, så jeg er ikke helt sikker... :/

Men jeg er i hvert fall motivert! Har som mål å løpe KK-mila OG gå ned 25 kg.

Har begynt å trene, synes faktis det er ganske gøy å jogge, spesielt når man tar pers :)

Noen flere som har planer om KK-mila?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med !! :D

Ble utrolig motivert av å lese hvor flinke dere er!! Sinnsykt bra!

Jeg er selv 175 cm, ca 95 kg.. litt redd for vekta, så jeg er ikke helt sikker... :/

Men jeg er i hvert fall motivert! Har som mål å løpe KK-mila OG gå ned 25 kg.

Har begynt å trene, synes faktis det er ganske gøy å jogge, spesielt når man tar pers :)

Noen flere som har planer om KK-mila?

JA! Har fått utfordringen om KK-mila fra ei venninne.

Har kronisk beinhinnebetennelse i begge legger, så det kan bli spennende å se hvordan det kan gå. Men jeg lar ikke det være noen hinding før det eventuelt BLIR en hindring. :)

Jo lettere jeg blir, jo mindre belastning blir det jo.. Så, målet er å bli lett nok til mila! haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...