Gå til innhold

Slankevenner


Viebie

Anbefalte innlegg

jeg vil og gjerne slenge meg på :) er 165 cm veide 85, har gått ned til 81 nå, ( på 2 uker ) og vil ned til rundt 65 kilo :) trent nesten hver dag i to uker og spist veldig sundt. Hadde en liten pause i dag :/ men men det får bare være. På an igjen i morgen..Trener endel på trimsykkel., også har jeg begynt på 30 days shred med jilian fra slankekrigen. Er film på yotube.. Syns de øvelsene var veldig gode. God og støl i dag ja hehe :) Håper jeg klarer å gå ned endel kilo før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil og gjerne slenge meg på :) er 165 cm veide 85, har gått ned til 81 nå, ( på 2 uker ) og vil ned til rundt 65 kilo :) trent nesten hver dag i to uker og spist veldig sundt. Hadde en liten pause i dag :/ men men det får bare være. På an igjen i morgen..Trener endel på trimsykkel., også har jeg begynt på 30 days shred med jilian fra slankekrigen. Er film på yotube.. Syns de øvelsene var veldig gode. God og støl i dag ja hehe :) Håper jeg klarer å gå ned endel kilo før sommeren.

velkommen du også:)

Så hvor mye vil du ned??

jillian er drithardt.. har 5 filmer fra hu, Men ikke klart å fullført en enste gang.. da jeg går lei på dag 17-18-19 og 20 liksom:rolleyes:

hehe..Må på studio for å få mer displin jeg:)

hvodan har du greid ha så fin ned gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil og gjerne slenge meg på :) er 165 cm veide 85, har gått ned til 81 nå, ( på 2 uker ) og vil ned til rundt 65 kilo :) trent nesten hver dag i to uker og spist veldig sundt. Hadde en liten pause i dag :/ men men det får bare være. På an igjen i morgen..Trener endel på trimsykkel., også har jeg begynt på 30 days shred med jilian fra slankekrigen. Er film på yotube.. Syns de øvelsene var veldig gode. God og støl i dag ja hehe :) Håper jeg klarer å gå ned endel kilo før sommeren.

Du burde være forsiktig med å ikke overarbeide deg i begynnelsen. MANGE som går fra å trene ingenting/svært lite til hver dag vil gå på en smell når de ikke egentlig er vandt med det. Ikke misforstå, jeg sier ikke at du ikke kan trene hver dag, men ta en hviledag i ny og ne. Det er normalen for de fleste å ha en dag uten trening, faktisk ;) Trenger ikke være negativt å hvile :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde være forsiktig med å ikke overarbeide deg i begynnelsen. MANGE som går fra å trene ingenting/svært lite til hver dag vil gå på en smell når de ikke egentlig er vandt med det.

Bra sagt.

Jeg var ekstremt opptatt av å ikke få meg noen " vondter " aka skader eller ømme områder når jeg begynte å trene. Fordi jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at dette i neste runde blir brukt som unnskyldning for IKKE å trene..... " jeg er skada ".

Maxtid på øvelsene, satt før jeg begynner, samt lytte til kroppen = viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opheliia : takk for tips.. Er bare at jeg er så sykt motivert nå hehe :D og så har jeg ikke trent hardt hver dag da :) og det er godt å få inn rutiner på treningen syns jeg. har syklet på trimsykkel mens jeg ser en tvserie og det er ikke veldig hardt akkurat. Men kondisen blir hvertfall bedre. og den 30 days shred varer bare 20 minutt, og det syns jeg ikke er så mye om dagen :) Men det er hardt da.

befit : jeg vil gå ned 20 kilo tilsammen :) men nå har jeg 16 igjen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slenge meg på jeg også, etter å ha vært "smugleser" i lang tid.

Artig å lese at man motiverer hverandre, det er gull!

Har selv gått ned 20 kg (nådde milepælen i dag!!) og skal ned minst 10 til. Har nok å ta av...

Har tatt meg 9 mnd på de første 20, regner med å nå 30 kg innen mai, da har jeg en bunad som venter, som gulrot! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heidijh : oojj så flink :D hvordan har du gått ned ? hva har du trent osv :) ?

Investerte i PT-timer (har hatt fast pt siden april), samt vært veldig flink med kosthold. Jeg har ikke vært helt nazi med meg selv, men unnet meg litt nå og da, belønnet meg hvis det er fortjent, uten å ta helt av.

Er så "heldig" å være født med en enzymdefekt i binyremargen noe som fører til feil hormonnivå, som igjen fører til tilnærmet NULL forbrenning. Så jeg har måttet jobbe hardt og har hatt mange nedturer, men jeg har bare bestemt meg, og satt meg små mål hele veien. =)

Så hvis JEG kan, så kan alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååja :D så utrolig flink da. Du må være stolt av deg selv :) er viktig med små mål ja, det hjelper veldig :)

Takk! Ja, og det som kanskje motiverer mest er når du får skryt fra andre på hvor bra du ser ut, at det er godt jobba osv.

Derfor likte jeg denne tråden, backe hverandre opp litt er undervurdert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg med her jeg også! Målet er å gå ned 10kg til, har til nå gått ned 8kg på tre uker. PROBLEMET, reiser til USA imorgen og skal være der i 20dager. Så er sykt redd for at jeg plutselig flyr opp i vekt igjen.. Har som mål å gå flere turer å sånn når jeg er der nede, men kan fort bare bli liggende ved bassenget også :( Så trenger motivasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg med her jeg også! Målet er å gå ned 10kg til, har til nå gått ned 8kg på tre uker. PROBLEMET, reiser til USA imorgen og skal være der i 20dager. Så er sykt redd for at jeg plutselig flyr opp i vekt igjen.. Har som mål å gå flere turer å sånn når jeg er der nede, men kan fort bare bli liggende ved bassenget også :( Så trenger motivasjon!!

Hvis jeg ikke husker feil, så er det mange rimelige drop-in senter i USA.

Bor du privat eller på hotell? Jeg velger alltid hotell med treningsfasiliteter når jeg reiser, og det er artig å prøve nye steder, så i 99% av reisene tar jeg meg tiden til å bruke det også.

Og, det er MASSE muligheter for å spise sunt, selv i USA, men du må bare navigere deg gjennom menyene riktig, de er veldig flinke til å promotere det mest usunne.. =)

Basseng er jo en ypperlig mulighet da, bad masse!! Bruker mye energi da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...