Gå til innhold

Slankevenner


Viebie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Juhuuu:)

Vekta viste under 80 i dag!!! Da er jeg på 78.5... Endelig på rett vei!!!:thumbsup:

Neste Mål er at vekta ska vise under 75!

Om 9 uker skal jeg være fadder i barndåp..Hadde vært topp å sett 6-tallet da.

Tror dere jeg klare det?

Så flink!! Med litt hard jobbing, så skal det vel det vel ?? :D Bare være beinhard med seg selv det! Målet mitt fremover er å være under 90 kg, altså ENDELIG kunne se 80-tallet på vekta, og det skal jeg klare innen fem uker :) Veier 95 i dag, og det er fullt mulig for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink!! Med litt hard jobbing, så skal det vel det vel ?? :D Bare være beinhard med seg selv det! Målet mitt fremover er å være under 90 kg, altså ENDELIG kunne se 80-tallet på vekta, og det skal jeg klare innen fem uker :) Veier 95 i dag, og det er fullt mulig for meg!

Takk, så fornøyd da:)

Det klare du, jeg heier på deg! :thumbsup:

Hvordan er det du slanker deg?? og hvor mye var målet ditt totalt?

Vi skal bli bra fresh til sommern:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig flinke folk er :) motiverende å lese!

Jeg har selv på nyåret ENDELIG åpnet øynene og fått en motivasjon uten like! Etter mange år hvor jeg alltid har vært den største, og plutselig veide jeg 120 kg. Har ikke gått ned så mye ennå, men går sakte men sikkert nedover, og det er jeg kjempefornøyd med. Alltid bare gått oppover! 168 cm høy og usikker på hvor mye jeg bør veie, men alltid vært stor. Første mål er å komme unner 115, men selvfølgelig gleder jeg meg til det blir to-sifret igjen.

Henger meg på litt her jeg, altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig flinke folk er :) motiverende å lese!

Jeg har selv på nyåret ENDELIG åpnet øynene og fått en motivasjon uten like! Etter mange år hvor jeg alltid har vært den største, og plutselig veide jeg 120 kg. Har ikke gått ned så mye ennå, men går sakte men sikkert nedover, og det er jeg kjempefornøyd med. Alltid bare gått oppover! 168 cm høy og usikker på hvor mye jeg bør veie, men alltid vært stor. Første mål er å komme unner 115, men selvfølgelig gleder jeg meg til det blir to-sifret igjen.

Henger meg på litt her jeg, altså:)

velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg sliter mest med er å få i meg nok mat, synes ikke jeg gjør annet enn å spise, men kommer ikke opp i det antall kalorier jeg skal ha i henhold til hvor mye jeg beveger meg. Ligger på et stadig underskudd av kcal på mellom 500 og 1000, likevel står vekta stille

Samme problemet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu:)

Vekta viste under 80 i dag!!! Da er jeg på 78.5... Endelig på rett vei!!!:thumbsup:

Neste Mål er at vekta ska vise under 75!

Om 9 uker skal jeg være fadder i barndåp..Hadde vært topp å sett 6-tallet da.

Tror dere jeg klare det?

Hvis du kjører psmf bør det gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjører psmf bør det gå..

Tenkte å kjøre psmf i 4 uker fra mandag av:) så skal jeg tilbake på ketolyse.. ser for meg at etter 4 uker er jeg drittlei kjøtt osv:p

Viss det ikke skaper blod på tannen da jeg ser det funker?? hehe

Har du prøvd dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å kjøre psmf i 4 uker fra mandag av:) så skal jeg tilbake på ketolyse.. ser for meg at etter 4 uker er jeg drittlei kjøtt osv:p

Viss det ikke skaper blod på tannen da jeg ser det funker?? hehe

Har du prøvd dette??

Har ikke prøvd det selv nei, venter med slankinga til snøen er borte.. Men mange som har logga om det på fitnessbloggen, folk har jo gått ned opp mot 20-30kg på 1 mnd, så det burde jo funke bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd det selv nei, venter med slankinga til snøen er borte.. Men mange som har logga om det på fitnessbloggen, folk har jo gått ned opp mot 20-30kg på 1 mnd, så det burde jo funke bra..

Det hadde vært noe det:p

Gått ned hele måle mitt på en mnd liksom.. heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, så fornøyd da:)

Det klare du, jeg heier på deg! :thumbsup:

Hvordan er det du slanker deg?? og hvor mye var målet ditt totalt?

Vi skal bli bra fresh til sommern:p

Målet mitt er å komme ned til 65 kg-isj. Startet på 100, så har gått ned fem. Jeg slanker meg "all natural" ved å spise sunt, og trene mer. Jeg fører ned kaloriene jeg spiser, og holder meg på rundt 1300 om dagen. Blir litt ekstra de dagene jeg trener. Har vært med på uendelige mange dietter, gått ned og gått opp, så er først nå jeg har innsett at det må en livstilsendring til! Nå har jeg startet på treningsprogrammet jeg fant her inne for nyebgynnere, og skal bli sterk og flott! =)

Vi kommer til å se smashing ut i sommer! Skal på ferie med mamsen til Dubai i mai, så har en liten gulrot dinglende der fremme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målet mitt er å komme ned til 65 kg-isj. Startet på 100, så har gått ned fem. Jeg slanker meg "all natural" ved å spise sunt, og trene mer. Jeg fører ned kaloriene jeg spiser, og holder meg på rundt 1300 om dagen. Blir litt ekstra de dagene jeg trener. Har vært med på uendelige mange dietter, gått ned og gått opp, så er først nå jeg har innsett at det må en livstilsendring til! Nå har jeg startet på treningsprogrammet jeg fant her inne for nyebgynnere, og skal bli sterk og flott! =)

Vi kommer til å se smashing ut i sommer! Skal på ferie med mamsen til Dubai i mai, så har en liten gulrot dinglende der fremme :)

Så herlig da:) godt å ha noe å se fram til.. jeg også til sydenland eller noe sånt! *sjalu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt om PSMF om, og vet flere som har gått ned med denne metoden :) Tror jeg skal holde meg unna det, både vært innom mine turer med milde depresjoner og slitt med overspising/trøstespising i flere år :p

ahh..skjønner:) Nei så lenge det funker med å spise sunt og trene.. så er det vel ingen grunn til at du skal prøve dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

Jeg fikk mensen i dag, og bare en kopp options kakao, så fornøyd med meg selv. Og i morgen skal jeg på date, så da kommer jeg til å være så nervøs at jeg ikke kommer til å spise så mye, men spise så magen ikke romler under hele daten.

Her skal jeg og bare følge generelt sunnt kosthold. Har prøvd for mye dietter, og ender bare med at formen blir dårlig, og jeg får en lang periode med overspising etterpå. Så ikke lurt. Ketose ble jeg faktisk syk av.

Så vil jeg bare bli frisk, så jeg får trent. Men tenkte og starte med litt yoga, og se om det funker nå med det teite viruset mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!!!

1-2 måneder med trening 4-5 dager i veka, og mykje strengare på kosthold enn eg har vore noken gong, so e resultatet mitt 300 gram ned!!! Ka for ein merkelig kropp e da eg har????

Lure på om da e noke med maten eg gjer feil.. Ka ete dåke andre i løpet av ein dag?

Denne veka har eg hatt liten matlyst so den har sett sånn ut:

Frokost: skyr yoghurt

lunsj: 2 knekkebrød med brelett smør, kvitost og agurk

middag: seifilet og grønnsaker

kvelds (etter trening) herbalife shake med havregryn

Dette har nesten vore identisk kvar dag denne veka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!!!

1-2 måneder med trening 4-5 dager i veka, og mykje strengare på kosthold enn eg har vore noken gong, so e resultatet mitt 300 gram ned!!! Ka for ein merkelig kropp e da eg har????

Lure på om da e noke med maten eg gjer feil.. Ka ete dåke andre i løpet av ein dag?

Denne veka har eg hatt liten matlyst so den har sett sånn ut:

Frokost: skyr yoghurt

lunsj: 2 knekkebrød med brelett smør, kvitost og agurk

middag: seifilet og grønnsaker

kvelds (etter trening) herbalife shake med havregryn

Dette har nesten vore identisk kvar dag denne veka..

Skjønner at det er frustrerende! Men har du trent nok styrke til at du kan ha økt muskelmassen og mistet fett?

Sånn ved første blikk så det ut som alt for lite mat til så mye trening iallefall :unsure:

Nå er jeg en del høyere enn deg, men ligger på rundt 84 kg nå og spiser følgende i løpet av en dag (med styrketrening, ikke like mye på dager uten):

Frokost: 3 egg, 2 lavkarbobrødskiver (ikke fordi jeg spiser lavkarbo, men tåler ikke melk & gluten og må nå holde meg unna gjær så det er en god løsning uten å måtte bake selv :p)

Mellommåltid: Råkost 2-300 g

Lunsj: STOR salat med minst 200 g kyllingfileet

Mellommåltid: 1 lavkarbobrødskive med dobbelt av vanlig porsjon kjøttpålegg

Rett etter trening: En-to håndfuller mandler eller en liten eske rosiner

Middag: 3-400 g kjøtt av noe slag, 200 g grønnsaker (gjerne også potet/ris til)

Legger inn alt på diett.no for å se ca hvor mange kcal jeg er oppe i, samt om jeg har fått i meg nok proteiner. Jeg trives best med 1900 på treningsdager og 1700 på 'fri' dager sånn energi/humør messig. Ligger jeg langt under slenger jeg på noe ekstra nøtter så jeg har fyllt kvota.

Fredagsøktene mine er de tyngste, så på de dagene prøver jeg faktisk å ligge på vedlikehold eller maks 4-500 under, hvis ikke går jeg helt i kjeller'n. Gjorde dette sist på fredag og først da løsna den vekta jeg hadde lagt på meg i forbindelse med oppstart trening.

Det føles uvant å spise så mye på "slanker'n", men jeg merker iallefall forskjell på energien og vekta tikker nedover i sitt tempo den så det fungerer jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver morgen, samme klokkeslett. Forskjell i mageinnholde, væske i kroppen osv javner seg ut over tid. Får til fin, javn kurve NEDOVER...

Bruker målebåndet hver 14ende dag. Nå er det vekta som går ned, men endringene på målebåndet var mer tydlige til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...