Gå til innhold

Slankevenner


Viebie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

vekta er ikkje min beste venn for tida!!

Har gått ned 3 kg sida nyttår, men har gått rimelig kraftig inn i cm, buksa som var akkurat passelig i juletider (ikkje ubehagelig stram, menn akkurat passe) kan eg no legge heile knyttneven mellom linningen og magen uten at eg må "presse" den ned der :)

Den ramler egentlig ikkje av meg fordi eg fremdeles har stor rumpe!! :D :D Så må nok "shake some ass" for å få den mindre..

Og begynner å ane muskler i armene.. Dei er ikkje berre dvaske og tjukke, begynner å formes litt liksom!

har ei t-skjorte som eg bruker mykje på trening, og då eg begynte å trene for fullt for ca 3 måneder sida så var magen ganske tydelig i t.skjorta, men no ser ein puppene før magen kan du sei!

Eg ser forandringer fysisk vertfall, sjøl om vekta ikkje er heilt medgjørlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meiner å ha lest at styrke skal øke forbrenningen?

Men så klart når eg har hatt eit for stort underskudd på kostholdet så kan eg vel nesten ikkje forvente at vekta ska bevege seg så alt for mykje heller...

Og det heiter vel at fett blir "omgjort" til muskler, så om eg ska tenke litt "naivt" på det, så har eg egentlig gått ned fleire kilo i fett, men har hatt ein litt stabil vekt fordi eg har fått fleire muskler??

He he.. Ska ikkje vera lett da der kostholdsgreiene! For eg i teorien so veit eg ka sunn mat er.. Men å putte det inn i munnen og i nok mengde var ein annen sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også har lest at styrke skal øke forbrenningen. Så det er vell sikkert sant ;) Er vell noe sånn ja, at vekta blir stabil siden du får muskler? haha, har egentlig ikke peiling.. ;p Men vi kan nå si det er sånn. For jeg også gikk mindre ned i vekt etter at jeg starta med musklene.. Mens cm forsvannt :D Jeg sliter med det der sunn mat opplegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke husker feil, så er det mange rimelige drop-in senter i USA.

Bor du privat eller på hotell? Jeg velger alltid hotell med treningsfasiliteter når jeg reiser, og det er artig å prøve nye steder, så i 99% av reisene tar jeg meg tiden til å bruke det også.

Og, det er MASSE muligheter for å spise sunt, selv i USA, men du må bare navigere deg gjennom menyene riktig, de er veldig flinke til å promotere det mest usunne.. =)

Basseng er jo en ypperlig mulighet da, bad masse!! Bruker mye energi da :)

Takk for svar! Så det selfølgelig ikke før nå i ettertid. MEN, klarte å holde vekta greit der borte. Nå gjennstår bare de siste mnd før sommeren å få has på bilringene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med!

Vet ikke hvor mange kg jeg har igjen siden jeg ikke vet hvor min idealvekt er. Tenkte først rundt 63kg, men ved 66kg følte jeg at det var veldig mye mer som måtte av, så kanskje jeg må et sted rundt 55-60? er 168 høy, noen forslag til hva som er idealvekt for meg?

Har gått fra å være 81 - 66,5 sist jeg veide meg. har hatt mange sprekker og noen små pauser, så har brukt et helt år på å komme dit, men er veldig fornøyd, og det er jo mye bedre enn jeg noen gang har klart før!

Veldig vanskelig å vite. Jeg er 166 cm høy og min idealvekt er 68-70 kg..Tror bare du må føle det på deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her! Har veid 95 kilo på det meste, og da jeg veide meg i morres var jeg 84,8. Satser på å komme under 80 før sommeren, og en gang i fremtiden hadde det jo vært flott å se 6-tallet igjen ;) Har greid å karre meg fra 94 - 64 ved en tidligere anledning (vel, da var jeg yngre og forbrenninga var en helt annen), men jeg skal klare det igjen!

Løsninga: Sunt kosthold, og styrke styrke styrke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her jeg også. Har tenkt å gå ned rundt 30 kilo - men tar det i bolker som flere andre her. Unner meg en liten pose bamsemums (favoritten) etter hver 5 kilo (så langt har det blitt en pose ;)). Men oppveier med en ekstra lang tur med hunden etterpå - bra for meg og bra for hunden :thumbsup: Trener jogging intervall og styrkerprogram for nybegynner tre ganger i uken. I tillegg til tur med hunden hver dag. Lykke til alle dere andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...