Gå til innhold

Da er mitt første mål nådd :D


ned 25

Anbefalte innlegg

Har nå gått ned 10 kg og inn 65 cm (fordelt rundt på kroppen) på 3 mnd, stod bom fast da jeg meldte meg inn her men etter mye bra tips her inne beg det og skje ting med kroppen, så en stor takk til dere her inne!

Har fortsatt 10-15 kg igjen før jeg er fornøyd, men er faktisk bare 2 kg fra og nå målet for og få bukplastikk, så satser på og få den til sommeren (og fohåpentligvis en del kg lettere til da og)

Bildet før og underveis er fra ett år siden og for en mnd siden. andre bildet er tatt i går og holder målebåndet der jeg var for tre mnd siden.

post-2058-14440830766564_thumb.jpg

post-2058-14440830766984_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har du fulgt Grete Roede opplegget noe særlig ?

følger mengde kcal de mener jeg skal ha men grete roede kan man spise alt, men med måte, jeg har nok ett litt strengere kosthold enn de fleste gjør har der så der har jeg fulgt tips her inne. Men liker siden til grete roede der jeg skriver inn alt jeg spiser, trening osv for og få kontroll på alt som spises osv. Men mest av alt er møtene motiverende og det at jeg må veie meg forran andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger mengde kcal de mener jeg skal ha men grete roede kan man spise alt, men med måte, jeg har nok ett litt strengere kosthold enn de fleste gjør har der så der har jeg fulgt tips her inne. Men liker siden til grete roede der jeg skriver inn alt jeg spiser, trening osv for og få kontroll på alt som spises osv. Men mest av alt er møtene motiverende og det at jeg må veie meg forran andre.

Okei :) Bra det har funket, og lykke til med de resterende du ønsker å gå ned! o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...