Gå til innhold

Hvilken bil kjører du?


Pinglekringla

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte min for ei lita stund siden, eg syns det var merkelig at setevarmeren ikkje fungerte og fant ut at det manglet ein sikring. Eg ordnet det, men då begynnte viskeren i bakvinduet å gå for harde livet og var umulig å skru av igjen.

Bilen har gått 57000, så eg rekner med at eg har den ein stund til. Nye biler har ikkje sjel, dei gamle har ein historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Har ikke tatt noe bilde av den, men kjører en svart 2007 modell Toyota Avensis D-4D. Kliss lik denne:

2007-TOYOTA-AVENSIS-2-2-D-4D-T3-X-5dr-FSH-Diesel-2007-20111006014933.jpg

Nøyaktig samme felger også. Nettopp kjøpt Packline 800 ABS skiboks og Whispbar S43 takstativ så skiboksen ligger 1cm over taket hele veien. Ser bra ut til å være en fornuftig familiebil. Når jeg blir gammel blir det vel BMW eller Audi for å skryte av hvor mye penger jeg har og for å kompensere for impotensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette ein god bil? Har hørt mykje bra, men aldri prøvd.

Ninjaedit: Hans var ute med film før meg! :p

Jeg digger den! falt helt på første prøvetur.

Hadde et par biler på prøvekjøring, alle på samme rute (tur/retur hytten) så fikk prøvd de på alle mulige terreng, å dette var den jeg fikk desidert størst kjøreglede i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev om det i en annen tråd her, men kan jeg skrive om bil så gjør jeg det..

Jeg kjører 2003 BMW 520iAT som brukis:

IMAG0595.jpg

Hobbybilen jeg kjøpte meg i høst er en sliten Nissan 200sx som får seg en overhaling nå i vinter:

IMAG0906.jpg

Bytter samtlige foringer, noen av dem lager jeg selv..

IMAG1011.jpg

..og noen av dem har jeg kjøpt ferdige.

IMAG1001.jpg

Og når alt er av er det like greit å få sandblåse delene. Klart for blås:

IMAG1000.jpg

Solgte denne for et år siden, og savnet/suget ble for stort, derfor den nye/gamle

IMG_1609.jpg

DSC_0610_C1-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...