Gå til innhold

Hvilken bil kjører du?


Pinglekringla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Indre østfold:) time fra oslo ca.. hva er det som feiler bilen din da? er handyman jeg vettu :)

Eksosanlegget mitt som ble bytta i 2009 har delt seg under eller noe.. :meh: Det ble aldri gjort skikkelig, så nå har jeg skikkelig brumbrum også ble den jo ikke akkurat billig med suppa si heller (siden jeg er lite villig til å kjøre som en gammelmannmedhattogfrakk) .. Også ble jeg nylig rana for ene sidespeilet mitt:( Så jeg håper den rød slemme bilen fikk dobbelt opp med skader og nekter og starte :D

Er sånne småting hele tiden som dukker opp.. Menne nå får jeg i det minste ikke flere motorstopper :D På et halvt år har jeg blitt ekspert i biler som plutselig dør på meg i hvertfall! :rofl: Men skal sette inn sånn effektanlegg når jeg skal bytte eksos nå så blir den litt mer som den var før :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lappen :thumbsdown: Har aldri hatt så stort behov for den at det har blitt verdt å ta den - meen, jeg har likevel en bil på deling med min kjære søster. En Renault Megane, i grunnen helt kurant - og ansvarlig og voksen som min søster er, prøver hun å lokke meg med å gi meg bilen til odel og eie dersom jeg får ut fingern og tar lappen :cool: Me får sjå, kanskje nærmere jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lappen :thumbsdown: Har aldri hatt så stort behov for den at det har blitt verdt å ta den - meen, jeg har likevel en bil på deling med min kjære søster. En Renault Megane, i grunnen helt kurant - og ansvarlig og voksen som min søster er, prøver hun å lokke meg med å gi meg bilen til odel og eie dersom jeg får ut fingern og tar lappen :cool: Me får sjå, kanskje nærmere jul :)

Hadde ikke vært her jeg er i dag uten bilen jeg :D Bilen ble for meg en lifesaver.. Snudde livet oppned på veldig god måte, og siden har det bare gått oppover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært her jeg er i dag uten bilen jeg :D Bilen ble for meg en lifesaver.. Snudde livet oppned på veldig god måte, og siden har det bare gått oppover :D

Joda, masse positivt med bil - men jeg bor midt i byen, og ser i grunn på det å ikke ha lappen som gratis mosjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, masse positivt med bil - men jeg bor midt i byen, og ser i grunn på det å ikke ha lappen som gratis mosjon :D

Hater kollektivt jeg, alltid forsent, også lukta det alltid fryktelig forferdelig syntes jeg:D Alltid hatt litt er avstand jeg da mellom ting, men kan vel ikke si at jeg bodde på landet akkurat :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosanlegget mitt som ble bytta i 2009 har delt seg under eller noe.. :meh: Det ble aldri gjort skikkelig, så nå har jeg skikkelig brumbrum også ble den jo ikke akkurat billig med suppa si heller (siden jeg er lite villig til å kjøre som en gammelmannmedhattogfrakk) .. Også ble jeg nylig rana for ene sidespeilet mitt:( Så jeg håper den rød slemme bilen fikk dobbelt opp med skader og nekter og starte :D

Er sånne småting hele tiden som dukker opp.. Menne nå får jeg i det minste ikke flere motorstopper :D På et halvt år har jeg blitt ekspert i biler som plutselig dør på meg i hvertfall! :rofl: Men skal sette inn sånn effektanlegg når jeg skal bytte eksos nå så blir den litt mer som den var før :wub:

Er ikke akkurat gjerrig på bensin disse bila.. min bruker vel rundt 2-3l på mila.. fort gjort og bytte eksos da :)http://www.pedersens-racing.no/bil/ <-- der kjøpte jeg anlegget til bilen min, der finner du også MASSE gromsaker du kan handle :) Kjipt når folk stjeler deler, du får reise på en høgger å fa tak i et billig et :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...