Gå til innhold

Savner dere noen underforum?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

hva med en sånn "fast link" til treningsloggen sin ellerno. som man kan feste på en avatar under der man skriver så folk bare kan trykke rett inn på loggen uten å måtte lete..

Kan hende jeg har missa denne funksjonen her, men jeg har ikke funnet den hvertfall :p

Det har du :D

Om du går inn på deg selv og personlige detaljer så kan du på loggen din under avataren og øverst på linja sammen med innboks o.l.

Ja jeg forklarer klønete, men håper du skjønner :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 4 uker senere...

Hva med et underforum under off-topic for humor/underholdning etc hvor vi kan ha tråder som kun er ment for å underholde og være morsome, så ikke de mer seriøse og nyttige trådene blir borte blant alt tullet?

Typ bilder som får deg til å roflmao, musikk/youtube-tråder, har du hørt at, battle of the bands, dummeste du har hørt, morsome uvaner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med et underforum under off-topic for humor/underholdning etc hvor vi kan ha tråder som kun er ment for å underholde og være morsome, så ikke de mer seriøse og nyttige trådene blir borte blant alt tullet?

Typ bilder som får deg til å roflmao, musikk/youtube-tråder, har du hørt at, battle of the bands, dummeste du har hørt, morsome uvaner osv.

Det er jo et eget off-topic-forum. Skal vi ha underforum der? ;)

Jeg synes egentlig at det er greit med litt tulling i seriøse tråder så lenge det ikke sklir helt ut. Det tror jeg faktisk er positivt for de fleste nykommere, som da ser at "de faste" ikke er farlige. Det kan selvsagt gå litt ut over "hard core"-folket, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det kunne vært greit å dele off-topic i to, så man lettere kunne finne frem og skille mellom morsomte/tulletråder og tråder som ikke passer inn i andre topicer.

Ok, ser den. Men da er det kanskje greit å dele inn i "off topic" og "humor", da? Da kan i hvert fall de rene humor-trådene gå et sted, mens off topic-trådene kan skli dit de føler for... :)

"off topic", "off topic seriøs", "off topic humor" kunne vært greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

under under under underforum? OT er OT. Trenger ikke haugevis av forum for diverse dill? Jeg kommer iallefall ikke hit for å lese vitser.

Med riktig struktur på forumet vil du i større grad slippe det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

mitt all-time favoritt treningsforum hadde ein egen seksjon med "mind/mentality". Han som hadde forumet og styrte det e desverre død.. E det folk så kan bidra på den fronten med alt fra idrettspsykologi, positiv-psykologi,(idretts)filosofi,zen(rette konsentrasjon) og/eller alt annet tror eg det kunne vert ganske bra. Kan posta eindel sjøl

Jeg er enig med deg at vi burde ha en psykologi del her på forumet kanskje.

Vi har ett 'ned i vekt' forum, så da tenker jeg jo at vi burde ha ett 'opp i vekt' forum :)

Nesten alle nettsidene, avisene, media generelt snakker alltid om ned i vekt men nesten aldri om hvordan man skal gå for og gå opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Et underforum for hver "gren" i loggbok-forumet. En for styrkeløft, en for muskelvekst osv. Jeg tror det hadde blitt mer ryddig, også med tanke på at det er såpass mange loggbøker nå at en post går fra side 1 til side 2 på 20 minutter :)

Jeg er enig i det forslaget, men tror det kan bli litt komplisert - det er nemlig lov å endre type på innlegget. Når jeg er ferdig med dietten, f.eks., kan jeg endre den til å bli styrke, og så vektøkning, og så diett igjen. det vil bli veldig mye å gjøre for admins...men kanskje sortere kolonnene etter type logg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...