Gå til innhold

Savner dere noen underforum?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg tenker at det kommer veldig an på hvilken "linje" dere har tenkt å legge dere på.. Umiddelbart savner jeg en "Presenter deg selv" hvor man kan si at "Hei, jeg heter Marita og har trent i to dager og lurer på om det er dumt å spise eple." ;)

Har vært på endel forum oppigjennom årene, og føler at man veldig grovt kan dele de opp i to typer; rene fagforum som er veldig upersonlige (her er det typisk folk innom kun for å innhente informasjon, ikke for å være endel av et sosialt fellesskap), også har man de som er mere personlige (og alt er veldig klem og kos og smiley i hytt og pine) og det faglige flyter jo da naturlig litt utover.. siden en del av plassen går med til klem og kos og masse offtopic. :cool: Mulig jeg er i overkant negativ her altså, men jeg håper forumet etterhvert holder "høyt faglighetsnivå", samtidig som det er såpass folkelig at man tør å spørre masse teite spørsmål - noe f.eks jeg nok kommer til å gjøre, uten at det blir for mye klem og kos.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil definitivt ha faglig plat og kosogklemz blandet, siden mange holder seg unna diskusjoner de føler de ikke har kompetanse til å komme med innspill, Så da er det bedre at de er vant å til å poste alt i feks kostholdsdelen uavhengig av kunnskapsnivå. Når aktiviteten blir høy nok skal jeg dele opp litt mer, så det fortsatt blir lett å finne det man er ute etter. Mulig det blir et "Hjelp! Jeg vil ned i vekt forum" eller lignende, for å gjøre det enda enklere for endel å vite hvor de skal starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner underforum på oppskriftene.. Iallfall en grovinndeling på middag og "dessert/kaker/snop"? Erfaring fra andre fora er at det etterhvert blir et evig virrvarr med sauser og iskaker og mel-spørsmål om hverandre..

Er forøvrig spent på hvordan søkefunksjonen i forumet viser seg å funke etterhvert! Vurdert at man kan tagge trådene med stikkord? Det er jo ikke alle som velger like representative overskrifter, i tillegg til at innhold jo lett kan endre seg fra det som opprinnelig var ment av trådstarter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notert. Tanken er at oppskriftsseksjonen på siden skal få et større løft og bli brukerstyrt etterhvert, men vi får se når det blir tid.

Stikkord er ok, men erfaringsmessig blir det for lite og feil brukt til at det er noe særlig vits. Litt av målet med designet på siden er å ha færrest mulig funksjoner, så mindre erfarne brukere henger med.

Skal ta en runde og på søk og se om jeg får forbedret den enda litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt all-time favoritt treningsforum hadde ein egen seksjon med "mind/mentality". Han som hadde forumet og styrte det e desverre død.. E det folk så kan bidra på den fronten med alt fra idrettspsykologi, positiv-psykologi,(idretts)filosofi,zen(rette konsentrasjon) og/eller alt annet tror eg det kunne vert ganske bra. Kan posta eindel sjøl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Overvekt av innlegg i styrketrening og kosthold. Vi skal ikke kjøre på med for mange underforum, men har noen en god ide for å spre postene litt mer utover?

Hva med egne stickytråder i de forskjellige underforumene? Gjør det lettere å finne frem også slipper folk å lage en milliooon tråder...

(Fetskriftgreiene er forum, det under er forslag til stickytråder)

Styrketrening

-5X5

-Myo-reps

-PHAT

........

Kosthold

-Health and fitness

- PF

- Leangains...

- "Bulking"

....

Ned i vekt:

- PSMF- for hurtig vektnedgang

- Hva du må tenke på når du er på diett

- nettsider som kan hjelpe deg på veien (diett.no o.l.)

....

Und zu weiter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med egne stickytråder i de forskjellige underforumene? Gjør det lettere å finne frem også slipper folk å lage en milliooon tråder...

(Fetskriftgreiene er forum, det under er forslag til stickytråder)

ter...

Vi har jo allerede "den store PF tråden" elns. Er det noe slikt du tenker på for flere emner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...