Gå til innhold

Jenta i gata går på steroider - får hjelp av kjæresten


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fitnesskometen fremstår for meg som i overkant nærtagende, litt for selvsentrert og med noe mangelfull forståelse for hvordan kvalitative undersøkelse fungerer. Har litt problemer med å se hva annet som kan gjøre henne så forferdelig indignert. Hun gjør selv et poeng ut av at hun aktivt tar avstand fra doping - bør man ikke da heller være positiv når noen forsøker å kartlegge og innhente informasjon om det man bekymrer seg over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det obligatorisk for alle som skal stille til fitness konkurranse i alle former å avlegge doptest, eller bare ta det frivillig selv. Fitnessmiljøet burde framstå som prakteksemplarer til de yngre, det burde være en måte å vise alle at med dedikasjon kan man forme kroppen som man vil selvfølgelig med en grense på hva genene dine tillater. For min egen del, og jeg vil tro for mange andre så har trening hjulpet mye med andre ting enn bare å komme i form. Man lærer seg fort at struktur, rutiner og blodslit gir resultater og at snarveier ikke skal belønnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det obligatorisk for alle som skal stille til fitness konkurranse i alle former å avlegge doptest, eller bare ta det frivillig selv. Fitnessmiljøet burde framstå som prakteksemplarer til de yngre, det burde være en måte å vise alle at med dedikasjon kan man forme kroppen som man vil selvfølgelig med en grense på hva genene dine tillater. For min egen del, og jeg vil tro for mange andre så har trening hjulpet mye med andre ting enn bare å komme i form. Man lærer seg fort at struktur, rutiner og blodslit gir resultater og at snarveier ikke skal belønnes. 

Det er vannvittig dyrt. Det er derfor det ikke er mer dopingtester. Om et treningssenter skal teste noen på sitt senter koster det senteret 16 000 kr, og da kan man teste 4 personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnesskometen fremstår for meg som i overkant nærtagende, litt for selvsentrert og med noe mangelfull forståelse for hvordan kvalitative undersøkelse fungerer. Har litt problemer med å se hva annet som kan gjøre henne så forferdelig indignert. Hun gjør selv et poeng ut av at hun aktivt tar avstand fra doping - bør man ikke da heller være positiv når noen forsøker å kartlegge og innhente informasjon om det man bekymrer seg over?

Dette.
Med andre ord, enda en ikke-sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fitnesskometen fremstår for meg som i overkant nærtagende, litt for selvsentrert og med noe mangelfull forståelse for hvordan kvalitative undersøkelse fungerer. Har litt problemer med å se hva annet som kan gjøre henne så forferdelig indignert. Hun gjør selv et poeng ut av at hun aktivt tar avstand fra doping - bør man ikke da heller være positiv når noen forsøker å kartlegge og innhente informasjon om det man bekymrer seg over?

Det var nettopp det jeg synes også.

Hun har frivillig begynt med en "sport" som har et mildt sagt frynsete rykte hva gjelder bruk av doping. Det er veldig bra at hun kjører "natty", og jeg kan forstå at det er frustrerende å bli misntenkeliggjort på grunn av hva andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nettopp det jeg synes også.

Hun har frivillig begynt med en "sport" som har et mildt sagt frynsete rykte hva gjelder bruk av doping. Det er veldig bra at hun kjører "natty", og jeg kan forstå at det er frustrerende å bli misntenkeliggjort på grunn av hva andre gjør.

Men hun blir jo ikke mistenkeliggjort. Dette er noe hun føler, altså er det en subjektiv opplevelse hun sitter igjen med etter å ha lest teksten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun blir jo ikke mistenkeliggjort. Dette er noe hun føler, altså er det en subjektiv opplevelse hun sitter igjen med etter å ha lest teksten. 

Ja faen.. Leser OFTE på facebook at kvinner er dårlige sjåfører. Skal begynne å ta meg nær av det jeg. Og ikke for å snakke om sykling, vi går på EPO hele gjengen, dersom vi skal tro alle "sannheter" som blir skrevet i diverse medier. Skal begynne bli jentesur av alt jeg FØLER treffer meg av påstander som ikke er sanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nrk.no/norge/_-jeg-ble-raskt-mye-sterkere-1.12616606

Antidoping Norge er nå bekymret over en økning av jenter som bruker anabole steroider, og at jentene gjerne ikke er klar over at de risikerer alvorlige bivirkninger som hjerteproblemer, sinnssykdom og hormonforstyrrelser i jakten på it-kroppen.

It-kroppen?

4003370395_36bfcc8209.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen.. Leser OFTE på facebook at kvinner er dårlige sjåfører. Skal begynne å ta meg nær av det jeg. Og ikke for å snakke om sykling, vi går på EPO hele gjengen, dersom vi skal tro alle "sannheter" som blir skrevet i diverse medier. Skal begynne bli jentesur av alt jeg FØLER treffer meg av påstander som ikke er sanne.

Jentesur. Herlig ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...