Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
Cherry Ann er awesome fordi hun har laget denne tråden og fordi hun bor i Trondheim!

Kjetil er en racer som frivillig tar 75 studiepoeng på et halv år! Jeg liker skoleflinke personer :D Og som du helt sikkert har hørt mange ganger før; gjør du en kjempebra jobb med Fitnessbloggen. Det er også likbart!

Annonse

Skrevet

Nano er fra Tromsø så det alene fortjener skryt, og ellers er hun i følge loggen en tøffing på gymmet! Mye bra løft og snart human flag? Det står det respekt av!

Skrevet

Eirik er en hardbarka isbjørn som løfter grisetungt, og som samtidig er en velreflektert fyr med veldig fornuftige holdninger og tanker om det meste som har med trening å gjøre!

Annonse

Skrevet
Pinglekringla er dønn ærlig og vittig, over gjennomsnittet gla i biler så vidt jeg har lest:)

Og rett og slett en søøøt panda:)

Admira har gjort en kjempejobb siden August, impressive! I tillegg har hun gjort seg bemerket her på fitnessbloggen - in a positive way ofc ;)

Skrevet
Admira har gjort en kjempejobb siden August, impressive! I tillegg har hun gjort seg bemerket her på fitnessbloggen - in a positive way ofc ;)

Lily kommer stadig vekk med velformulerte innlegg, kommer med god hjelp til de som trenger det, og sitter inne med en enorm kunnskap :) For meg virker du også som en kjempesterk jente som har kjempet en tøff kamp mot spiseforstyrrelser og det står det stor respekt av. Jeg gleder meg til å følge med veien din videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...