Gå til innhold

Hvordan spise mer mat?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en tendens til å bli fort kvalmen eller mett når jeg spiser...jeg vil gjerne har noen råd om hvordan jeg kan klare å spise mer...bare for å ha nevnt det så er jeg en veldig tynn gutt og ønsker og gå opp i vekt men det er ikke så lett...så noen som har forslag eller erfaring med å få plass til mer mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en tendens til å bli fort kvalmen eller mett når jeg spiser...jeg vil gjerne har noen råd om hvordan jeg kan klare å spise mer...bare for å ha nevnt det så er jeg en veldig tynn gutt og ønsker og gå opp i vekt men det er ikke så lett...så noen som har forslag eller erfaring med å få plass til mer mat?

hva spiser du nå? kan du skrive ned en typisk dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av det sitter også i hodet, er min erfaring. Jeg har hele livet vært generelt småspist og vært syltynn som følge av det. Men mens jeg ikke har noe problemer med å sette til livs en hel Grandiosa har jeg til dags dato aldri klart å få i meg to kyllingfileter på ett måltid, selv om førstnevnte jo i volum er langt mer enn sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å logge alt du nå spiser over 2 uker, så får du total oversikt. Ikke sikker det er så galt;)

Trikset er jo å fordele på flere måltid, ca 5 per dag. Deretter øker du litt kcal per måltid men loggfør økningen og gjør dette gradvis over flere uker. Så har du kontroll. Husk at du trenger ikke spise så mye mer dersom du går for energitett mat som er nevnt her. Det er en tilvenning. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det sitter også i hodet, er min erfaring. Jeg har hele livet vært generelt småspist og vært syltynn som følge av det. Men mens jeg ikke har noe problemer med å sette til livs en hel Grandiosa har jeg til dags dato aldri klart å få i meg to kyllingfileter på ett måltid, selv om førstnevnte jo i volum er langt mer enn sistnevnte.

Min pers er 2,75 Grandis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shait! :eek:

Jeg har en sånn idiotisk greie/egenskap som gjør at jeg kan spise mye, veldig mye uten å kjenne metthet. Eneste som hjelper er hyppige proteinrike måltid for å holde dette i sjakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...