Gå til innhold

[Erfaringer] Barbell jeans.


Ojive

Anbefalte innlegg

Yo!

Min "jeans game" trenger litt kjærlighet, og jeg vurderer Barbell Apparel sine jeans. Jeg vil ha jeans som sitter som støpt i livet, rumpa og lår. Min personlige erfaring med random butikkjeans er at jeg må opp en størrelse elns for å få plass til låra, men da er livet for stort og jeg må bruke belte, og det ser ikke ut.

Har noen kjøpt Barbell sine jeans? Hvordan er størrelsene? Passformen? Holdbarhet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tights.no har de :)

Takk! Vet at de har de, men det sier ingenting om faktisk passform ref første post :)

Tenker at jeg måler meg opp og ned, sjekker barbell's side og finner størrelsen. Bestiller og prøver, så får jeg heller sende i retur om ting er helt far off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HANDS DOWN beste jeans jeg har prøvd noensinne. Sitter som støpt, og ja, du kan faktisk gå ned i bøy i de og de følger med bevegelsen. La meg si det sånn, jeg skal ha ett par til. This is crazy.

Album her:

http://imgur.com/a/lVpdD

MFW jeg skjønte hva som var i ferd med å skje og alt jeg kunne si var "HO HO HO OHSSSHHHIT":

MRpPWFc.jpg?1

PS: Tusen hjertelig takk til Tights.no for en overraskelse :D Meget, meget hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PHETT at du har gode erfaringer! Btw du smiler som ielill på siste bildet:D:LOL:

Genuin glede, I guess :D Jeg var faktisk satt ut av hvor bra de satt. Gliste lenge etter det :D

Ja, herregud. Det er en helt fantastisk passform. Eneste som gjenstår å teste er hvordan de er over tid, sånn mtp slitasje og sømmer og sånn. Kan oppdatere dersom noe gærnt skjer.

For en bukse <3 Off the wall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemte størrelsen i livet ? Altså at du kunne velge samme i livet som du bruker til vanlig, så stemte det? eller var det best å se på lårmålene? Hva stemte best for å velge størrelse?

Jeg målte lår og hofta, der hvor strekene er:

post-16867-14441004252554_thumb.jpg

Jeg havna på 32. Perfekt match.

Linjemannen hva "mye" stretch er er nok ganske subjektivt. Jeg føler at det er ganske mye. Men de sitter tight, og det er perfekt i mine øyne. Det er på ingen måte ubehagelig, tvert imot. #FeelsGoodMan.

Bestilte meg Medium wash nå :D

http://www.tights.no/butikk/barbell-jeans-straight-athletic-fit-medium-wash/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...