Gå til innhold

Gode tips til pre workout produkter?


FitChristinaa

Anbefalte innlegg

Hei alle! :)

Jeg trener 4 dager styrke og 1 dag kardio, og merker vektene begynner å bli relativt tunge og trenger mer energi (boost) til trening, men det er såå mye å velge mellom og er litt usikker på hva som er best - vil helst ha et produkt i pulverform, hvilket produkt fungerer for deg for å yte mer på trening?? Er jente på 25år, om det sku ha noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aminosyrer er en klassiker, og av disse er Leucine kanskje den viktigste, så se etter den om du går for aminosyrer.

Personlig har eg begynt å lure på om det er dem som har gjort meg litt kvalm i det siste, ikke leucine, men aminosyretilskuddet generelt, så denne anbefalingen er tveegget. (kan også være noe helt annet som har gjort meg selvsagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sikkert få noen "smaksprøver" av treningskompiser (som du stoler på!) for å slippe å kjøpe en hel boks med noe som kanskje ikke fungerer så godt for deg? Jeg har bare prøvd to ting, så vet hva jeg ikke vil anbefale:

Ripped hardcore - merker ingen forskjell, heller ikke med dobbel dose.

Beta alanin - prikker bare i huden slik det gjør etter å ikke ha dusjet på flere dager.

What works for me: kutte ned fra 10 kopper kaffe om dagen til kun rett før trening. Ikke noe pulver, men anbefales om du er koffeinslave ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er avhengig av tilskudd for å komme deg gjennom øktene, så ville jeg sett på eget kosthold og søvnrutiner i første omgang. Stiller meg generelt skeptisk til PWO, da brukerne ofte utvikler en toleranse og går langt over anbefalte doser for å få effekt. Pluss at de sjeldent klarer å holde kjeft om PWO.

Uansett, husk på et par ting:

- Styr unna orginalutgaver av Jak3ed, C4 og Craze ++ - disse inneholder forbudte og farlige stoffer.

- Kjøp PWO over disk.

- Det finnes også et forum på facebook som er dedikert til PWO (Norwegian athletic forum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er avhengig av tilskudd for å komme deg gjennom øktene, så ville jeg sett på eget kosthold og søvnrutiner i første omgang. Stiller meg generelt skeptisk til PWO, da brukerne ofte utvikler en toleranse og går langt over anbefalte doser for å få effekt. Pluss at de sjeldent klarer å holde kjeft om PWO.

Uansett, husk på et par ting:

- Styr unna orginalutgaver av Jak3ed, C4 og Craze ++ - disse inneholder forbudte og farlige stoffer.

- Kjøp PWO over disk.

- Det finnes også et forum på facebook som er dedikert til PWO (Norwegian athletic forum)

Er denne farlig da? http://images.iherb.com/l/CLL-30103-3.jpg Ser det er et par trenings-youtubere som bruker det, som jeg trodde var i mot forbudte og farlige stoffer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne farlig da? http://images.iherb.com/l/CLL-30103-3.jpg Ser det er et par trenings-youtubere som bruker det, som jeg trodde var i mot forbudte og farlige stoffer..

Den skal være grei, men dobbeltsjekk hvis du konkurrerer. Enkelte PWO tilskudd inneholdt stoffer som er kjemiske imitasjoner av amfetamin - som f.eks de tilskuddene jeg nevnte ovenfor. De selges ikke lenger over disk, men er fortsatt i sirkulasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er avhengig av tilskudd for å komme deg gjennom øktene, så ville jeg sett på eget kosthold og søvnrutiner i første omgang. Stiller meg generelt skeptisk til PWO, da brukerne ofte utvikler en toleranse og går langt over anbefalte doser for å få effekt. Pluss at de sjeldent klarer å holde kjeft om PWO.

Uansett, husk på et par ting:

- Styr unna orginalutgaver av Jak3ed, C4 og Craze ++ - disse inneholder forbudte og farlige stoffer.

- Kjøp PWO over disk.

- Det finnes også et forum på facebook som er dedikert til PWO (Norwegian athletic forum)

Hadde mitt livs beste treningsøkter då eg brukte Craze, fekk energi og utholdenhet ut av ein anna verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...