Gå til innhold

Aldern på folk her inne


Tor Olav

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg er 34, og livet stoppar ikkje når ein fyller tretti (tvert i mot!)

Betryggende å vite! ;) Litt kjipt å gå gjennom 20-årene og grue seg til en blir 30 år.

Egentlig så prøver jeg å la være å grue meg til noe som helst - det vil jo skje uansett. Å grue seg ødelegger likevel bare livskvaliteten der og da, og da er jeg ganske sikker på at 20-årene heller ikke blir like bra som de kunne ha vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir snart 39, dvs er 38.

Ifølge de som kjenner meg er jeg mer i området 11-13 når det gjelder finne på ting, og ca 50 når det gjelder planlegging.

Forsøker forsinke de 40 med massiv vektnedgang, styrketrening, lære meg stå på hodet, nye alpinski, Mini Cooper Clubman med Snowboard på taket, og siste påfunn: ISKLATREKURS.......:)

PS - 30 åra er undervurdert. F.eks er økonomien ofte litt mer på stell enn i 20årene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Ahhh, den trengte jeg... Jeg blir 30 om noen fååå mnd, og jeg vil ikke bikke det skumle 30-tallet :eek:

Ikke noe å være redd for :) I tillegg så pleier jo vi menn å være eldre enn dere i forholdet, så da nyter dere jo godt av at vi etter hvert begynner å se dårlig også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...